This content was deleted by the author. You can see it from Blockchain History logs.

Hello Steemit Comunity!

cogito_ergo_sum_by_kurozael-d4et04m.jpg

Cześć, nazywam się Kacper. Mam 22 lata. Jestem nowy tutaj i odnoszę wrażenie, że to miejsce idealnie dla mnie.

Na początku chciałbym napisać parę słów o mnie. Jestem studentem 4 roku Medycyny na Uniwersytecie Medycznym w Łodzi. Medycyna jest moją pasją od dzieciństwa. Może to dziwnie zabrzmi ale bardzo satysfakcjonuje mnie pomaganie innym.

Uwielbiam szukać różnych nowinek technicznych i od kilku lat interesuję się kryptowalutami, jednak dopiero od jakichś 3 miesięcy zacząłem inwestować w nie swoje oszczędności i grać na giełdzie. :)

Wszystko zaczęło się dzięki mojemu przyjacielowi @pudys, który przedstawił mi to od wewnątrz. Wspomnę również, że to on przedstawił mi Społeczność Steemit i D.tube za co jestem mu bardzo wdzięczny.

Interesuję się również sportem pod każdą postacią poczynając od Piłki nożnej poprzez siatkówkę, Piłkę ręczną kończąc na dyscyplinach zimowych - skokach narciarskich, biegach narciarskich, łyżwiarstwie szybkim nie zapominając o sztukach walki. :)

Bardzo lubię też zastanawiać się nad ułatwieniem życia poprzez różne rozwiązania internetowe. Być może w przyszłości uda mi się zrealizować któryś z projektów.

Mam też wielką nadzieję, że dzięki D.tube będę mógł się rozwijać i przedstawiać wam z zupełnie lepszej strony, zarazem starając się was zainteresować!

Pozdrowienia!

Kacper kacperskym

[ENGLISH] Hi, my name is Kacper. I'm from Poland. I'm 22 years old. I'm new here and I'm really happy and I think This is where I belong.

At the beginning I would like to tell You something about me. I'm 4th year student of Medicine at Medical University of Łódź. Medicine was my passion since childhood. I love to help other people.

I'm really enjoy to look for any technical news and since a few years I'm interested in cryptocurrencies, however, it was only for some 3 months that I started investing in my savings and playing on the stock market. :)

I am also interested in sports in every form starting from Football through volleyball, Handball ending on winter disciplines - ski jumping, cross-country skiing, quick skating, not forgetting martial arts. :)

I also like to think about facilitating my life through various internet solutions. Maybe in the future I will be able to implement one of the projects.

I also hope that thanks to D.tube I will be able to develop and present myself with a completely better side, at the same time trying to interest you!

Greetings!

PS. Sorry for my English :)
Kacper kacperskym