Pozdrav komunitě

Ahoj přátelé,

z časových důvodů jsem poslední dobou nepřidával články na Hive ani Steemit. V podstatě jsem s tím původně začal spíš proto, abych podpořil vznikající komunitu na decentrlizované sociální síti i síť jako takovou a případná propagace byla až na druhém místě a spíše zanedbatelná, pokud jde o přítok čtenářů na web.

Postupem času jsem se kromě speciálních článků pouze pro tuto síť snažil taky tu a tam přidat něco hodnotného, ať už v podobě návodů, či třeba příspěvků formou otázek, které se snažily najít odpovědi na často zapeklité problémy, na které (nejen) začínjící uživatelé narazí. Taky jsem se snažil přivést nové uživatele na Steemit, později i Hive.

Později jsem u některých z vás s některými těmito snahami narazil na nepochoení či odpor, ať už zasloužený, či nikoli. Nechám na posouzení každého, do jaké míry jsem byl pro komunitu přínosem, případně do jaké míry byly moje příspěvky spamem, protože obsahovaly odkaz na zdroj a další info.

Doufám, že alespoň jeden z forků poroste a stane se důstojnou konkurencí pro nejoblíbenější centralizované sociální sítě a blogy. V tuto chvíli nevím, zda se rozhodnu v přispívání pokračovat a případně v jaké formě. Budu rád, když mi napíšete své názory a návrhy.

Půjdu pokračovat v práci na článcích a také plánuju menší zahradní oslavu pro děti, kterým dodělávám dřevěné hřiště s klouzačkou a houpačkama, takže vzhledem k mé přezdívce trefně přebíhám mezi počítačem a zahradou.

Zdraví vás -Kytka

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
4 Comments
Ecency