This content was deleted by the author. You can see it from Blockchain History logs.

Okul Zamanımda ki 23 Nisan Anım [Cointurk 26. Projesi] [halilfatih#2525]

Herkesin olduğu gibi benim de 23 Nisan olan anım var,bu anı biraz basit bir anı aslında hepimiz çıkıp şiir falan okumuşuzdur ama gün özel bir gün olunca birde aradan yıllar geçince bizler için özel bir anıya dönüşüyor.23 Nisan ulu önder Mustafa Kemal Atatürk'ün çocuklara armağan ettiği bir bayramdır.Tüm ülkede hem şehirde ve hatta bütün köylerde bile çoşkuyla kutlanır ve 7 den 70'e tüm insanlar stadyumlar da okul önlerinde toplanarak bu çoşkuya şahit olurlar.

Genelde herkesin elinde bir bayrak ve gururla taşır o bayrağı bütün cocuklar,gururla sallarlar kendinden emin bir şekilde ve Türkiye bir günlüğüne de olsa kırmızı beyaza boyanır 23 Nisan da.İşte böylesine özel bir gündür hatta bir bayramdır 23 Nisan.




Tüm çocuklar 23 Nisan da genelde stadyumda toplanırlar,okullarda ise benim zamanımda 1 gün önceden kutlanırdı 23 Nisan,çünkü 23 Nisan günü tatil edilirdi ve stadyumlara giderdik diye hatırlıyorum.Stadyuma bir kaç defa izlemeye gittim gerçekten harika bir atmosfer oluşturuluyor.Çocuklarımız o gün için aylar öncesinden hazırlıklara başlıyor ve her gün neredeyse çalışıyor binlerce kişinin önünde hata yapmamak için ve gururla sunuyorlar gösterilerini.

Ben ise okulumuzda 23 Nisan kutlamalarında özel bir şiir okumuştum,biraz zaten vatan sevdalısıyımdır aslında herkes öyledir eminim ki ona şüphem yok ama benim vatan,milli duygularım biraz daha ağır basıyor sanırım çocukluğumdan beri.Özel bir şiir okumuştum malesef şiirin adını hatırlamıyorum şuan.O şiiri öylesine içerden okumuştum ki tüm okul ve çocukların gelen velileri hepsi 1 dakika boyunca alkışlamışlardı beni.Bu beni çok mutlu etmişti ve çok gururlanmıştı.Daha sonra o şiiri hep aklıma geldikçe okurdum,isteklerde bulunurdu hocalarım oku diye böyle böyle derken şimdi başını bile hatırlamıyorum o şiirin.

Böyle bir anım olmuştu 23 Nisan da.Fakat şuan görüyorum ki eskisi gibi değil artık 23 Nisan kutlamaları,stadyumlarda 23 Nisan kutlanmıyor ve çocuklarımızda o eski bizlerdeki olan milli duygular yok.Çocukları da suçlamamak lazım aslında malesef küçüklükten o duygularla beslememiz lazım çocuklarımızı ama ülkenin daha önemli sorunları var medyaya göre ve 23 Nisana önem bile verilmiyor malesef.