This content was deleted by the author. You can see it from Blockchain History logs.

Kaos kanske

När hela världen är i kaos känns det som att jag borde gå mot vinden o vända mitt liv. Kanske detta är vad det krävs att få mig att försöka leva ett normalt liv där jag bryr mig lite mera om kroppen jag lever i.

2020 är här och världen har fortfarande inte uppskattat cryptovalutan efter dens riktiga effekt. När kommer de inse att de borde bryta från deras kedjor och ge blockkedjan en chans.

Vem vet, kanske aldrig. Kanske de har blivit för vana att bo i skuld och aldri njuta av livet. Ibland är jag avundsjuk att djur har det mycket bättre än oss.

Kanske imorgon börjar jag bry mig om mig själv lite mera före det är för sent. Kanske jag bara säger det igen utan effekt, kanske det redan är för sent och jag inbillar mig att det finns en chans ännu.

Kanske det kan ske ett mirakel än, får se vad imorgon föreslår.