Biraz Ben 🪄

Herkese merhaba ben Canan Türkiye / Bursa' da yaşıyorum. İlk paylaşımlarıma 2017 yılında başladım. Uzun bir aradan sonra tekrar yazılarımla aranıza yavaştan bir giriş yaptım. 😊

Sizlere kısaca kendimden ve paylaşımlarımdan bahsetmek istiyorum

Makedonya göçmeni kalabalık bir ailede büyüdüm. Ramazanlar, bayramlar, düğünler, resmi ve dini bayramlar bu günlere hazırlık süreci ve kutlamaları bizim için şenlik gibi geçerdi bu yüzdendir ki gelenek göreneklerimize fazlasıyla bağlı ve geçmiş anıları sürekli yad eden biriyim.. Kendimi anlatırken kullandığım, beni anlatan en güzel cümle Ruhum naftalin kokar işte bu !

Hello everyone, I am Canan, I live in Turkey / Bursa. I started my first posts in 2017. After a long break, I made a slow introduction between you and my writings again. 😊 I would like to briefly tell you about myself and my posts. I grew up in a large Macedonian immigrant family. Ramadan, holidays, weddings, official and religious holidays, the preparation process and celebrations for these days were like a feast for us, so I am a person who is very attached to our traditions and constantly remembers past memories.

Sanırım baskın olan çakralarımdan dolayı çok yönlülük, gezmek, konuşmak 🙈, yazmak, okumak, araştırmak ve gizemli konular ilgimi çekiyor. Son yıllarda aldığım bilinçaltı ve spirituel konulardaki eğitimlerle bazı yönlerimi besliyorum. Eskiyi, eskileri çok sevsemde teknoloji yenilikler her zaman ilgimi çeker ve kendimi bu yönlerde de geliştiririm.

Yaşadığım şehir Bursa olunca maneviyatından ruhuma huzur veren yanından bahsetmemek olmaz. Paylaşımlarımda amatörce Bursa'ya dair anekdotlar, gezip görülecek yerlere dair bilgileri sizlere aktarmaya çalışıyorum. 😊

I think because of my heavy chakras, versatility, traveling, talking 🙈, writing, reading, researching and mysterious subjects attract my attention. I have been nurturing some aspects of myself with the trainings on subconscious and spiritual subjects I have received in recent years. Even though I love the old and the old, technological innovations always attract my attention and improve myself in these aspects. When the city I live in is Bursa, it is impossible not to mention its spirituality and the side that gives peace to my soul. In my posts, I am trying to convey amateurish anecdotes about Bursa and information about places to visit. 😊

img_20220125_115759.jpg
Platformun bana kazandırdığı güzel arkadaslardan @baycan. Sanalda kalmayan bir arkadaşlık oldu bizimkisi..


o1aj9qdyyjnspzwhuggyc3mngfqoan4bjbdqpwggkw76foir4_1_.jpeg

Eskiyi severim demiştim ya işte bu yüzden biraz koleksiyonculuğum da var diyebilirim. Eski müzik kasetleri, beta VHS video film kasetleri, paralar, kartpostallar koleksiyonumun bir parçasını oluşturur. İlkokul resim defterim, karnelerim, gunluklerim, gençlik dergileri, anket defteri diye birşey vardı 90 kuşağı bilir işte bunlar hepsi durur özel kutularının içinde arada Bunlara dair paylaşımlarda yapıyorum.🥰 Yaşanmışlıkları seviyorum. Yaşamışlık demisken sevdiğim kitap türü de bu yüzden biyografilerdir. Biyografileri okurken her sokağı binayı hayal ederim kendimi kitabın içinde buluveririm farkında olmadan sürüklenir giderim. Konuyu biraz dağıttım ama kendimi tanıtırken akışta kaldım bunlar döküldü icimden☺️

I said I like the old, that's why I can say that I have a bit of a collector. Old music cassettes, beta VHS videotapes, old coins, postcards form part of my collection. There was such a thing as my primary school picture book, report cards, diaries, youth magazines, survey book. 90 generation knows, these are all in their special boxes. I share about them. I love experiences. Speaking of experience, that's why my favorite type of book is biographies. While reading biographies, I imagine every street and building, I find myself in the book, I drift away without realizing it. I messed up the subject a bit, but while introducing myself, I stayed in the flow, these poured out of me ☺️


gpcasciuwmewhnsxkml7xf4ne4zxevyvenspkp9lmdafv5tf7xswtjk2dvr8rih8mwgg8lhufhfra2v6uuhwsakk22nugfpakztshqnktapoeuw46vv6j3baz4dar1qjpzbgrc1mdkavneac8e_1_.jpeg
Nakış iğne oyası en sevdiğim el işlerindedir. İğne oyasını pandeminin ilk yılında YouTube videolarını izleyerek öğrenmiştim.. Nakışı sanırım ortaokul yıllarında ( bizim zamanımızda ortaokul denirdi 😂) şimdi sanırım 5. Sınıf oluyor O zamanlarda Ev ekonomisi dersinde ogrenmistim sonrasında farklı nakış teknikleri öğrenerek devam ettim. Stres atmak için iyi bir yontem. Yaptığım bu el işlerine dair paylaşımlarda bulunuyorum😛😛

Embroidery needlework is one of my favorite crafts. I learned needlework in the first year of the pandemic by watching YouTube videos. A good way to relieve stress. Show you your skills with my posts about these handicrafts I made 😛😛

vm1pghgncycxuwjecrzbvn1nmpj1ofguo3gyff3nnprd9wlofy8em66gduvqsyvayjqkfgeboqvzxyiqtmztv2wths9ctfbphzyzhzrluuribljvyu4l3a9rp9sulliqgsjcc5u.jpeg
Grigori Grabovoi nin sayı sekanslarına olan ilgimden dolayı paylaşımlarımda bu sayılara da yer veriyorum. Enerjiye rezonans kanununa inanıyorum ve sayılarında frekansları olduğunu bunlarinda sifalanmamizda normalize olmanızda aracı olduklarını düşünüyorum. Hayatımda her konu ile ilgili olarak kullandığım çeşitli sayı sekanslari var bunları sizlerle konularına göre yeri geldikçe paylaşmak bence güzel belki sizler de faydasını görür ve sifalanirsiniz. Fincadaki sekanslar acil para sekansi, mucizeler benimle sekansi ve genel şifa sekansi..

Because of my interest in Grigori Grabovoi's number sequences, I occasionally include these numbers in my posts. I believe in the law of resonance to energy, and I think that they have frequencies in their number and they are instrumental in normalizing our healing from them. There are various number sequences that I use on every subject in my life. The sequences in the cup are emergency money sequence, miracles with me sequence and general healing sequence..


Fotoğraf çekmek doğada vakit geçirmek gün doğumu, gün batımını gökyüzünü izlemek gördüğüm güzellikleri herkesin de görmesini sağlamak. Fotoğraf çekmek en sevdiğim hobilerimden. Fotoğraf , kamera çocukluğumdan beri hayatımın her anında yer alır. Şanslı bir çocukluk geçirdim (bu dönemde şans olarak gorulemez ama 80'li yıllar için büyük şans)😉bebeklik ilkokul çağların hepsine ait bol bol video ve fotoğrafım var işte bu yüzden bende gördüğüm güzellikleri ölümsüzleştirmeyi çok seviyorum..

Taking pictures, spending time in nature, standing still and watching the sunrise, sunset and sky, making sure that everyone can see the beauties I see. Taking photos is one of my favorite hobbies. Photography, camera has been in every moment of my life since my childhood. I had a lucky childhood (it can't be seen as luck in this period, but great luck for the 80's)😉 I have plenty of videos and photos of all of the baby primary school ages, that's why I love to immortalize the beauties I see..

jvffvmatwwhrfvmtd53nmej94xpkydwmbsc5h5svbach7ydwr2vox1egtjapdufjumjym5b6ne7medtuxmssqdwd8rob4qcqfb9tbfutntz8itqeeq5kmwxrlkdvm9ip73l22gvzdq.jpeg

Ve bir Balkan kızı olmanın özelliklerinden hamur işleri yapma , mutfakta fazla mesai harcama. Çocukluğumda büyüklerimi yemek yaparken dikkatlice izlerdim yöresel tariflerimizi öğrenmek beni nasıl mutlu ederdi, annem evde yokken onlara öğrendiklerimle sürpriz birşeyler yapmak için dört gözle beklerdim nihayetinde onlar kadar güzel olmasa da artık hem yöresel hemde dünya mutfağından çeşitli şeyler yapıyorum kendimi tutamadım bir yanım var 🙈 her yemeğe kendimden birşeyler eklemek😂 canan dokunuşu yapmak.. Sakral cakranin blokajini açmam icin doğru yoldayım, sofralar hazırlamak insanlara yemekler hazırlayıp doyurmak keyif aldım bir konuyla eksiğini kapamak harika bir duygu. Mutfakta vakit geçirmeyi seviyorum 😋

And one of the hallmarks of being a Balkan girl is making pastries, spending overtime in the kitchen. When I was a child, I used to watch my elders carefully when they were cooking, how happy it would make me to learn our local recipes, when my mother was not at home, I would look forward to doing something surprise to them when they learned it. Finally, although it is not as good as them, I now make various things from both local and world cuisine. adding something😂 making a heartfelt touch.. I'm on the right track to unblock the sacral chakra, I enjoyed preparing tables and feeding people, it's a great feeling to make up for something lacking. I love spending time in the kitchen 😋
4hfqjv9qrjvevqzx3gvdhytnf793bg88b7fespielq8dxhb5by8nk24egojgvjprqxzgd4getheg7unjanbmccpdfqrxmx7svolfgfbenvyheikmql4okh5ljwpqstqzv2uhs4mnga7gjzwzqru9xwnok3gfvwsn5ur.jpeg
Geleneksel tıp tedavi yöntemleri bu konular hakkında araştırma yapmak kendimi geliştirmek denemek ve fayda gördüğüm tedavi şekillerinde aktarmak beni mutlu ediyor. Kolay kolay ağrı kesici bile kullanmayan birisiyim ilaçların hastalıklarımizi tedavi etmekten çok baskiladigini ve sonrasında farklı yerlerden farklı bir hastalık olarak çıktığını düşünüyorum bütüncül tedavinin en doğru tedavi şekli olduğunu okuduklarimdan yola çıkarak kendimce söyleyebilirim. Hastaların içten dışa ve baştan aşağıya olmak üzere iyileşmeye geçtiğini kendimde bizzat faydaları gördüm. Bu tedavilere en güzel örnek Homeopati Bach cicekleri v.b doğal yollarla yan etkisiz ve hastalığın kökünü sifalandiran yöntemler olduğunu görünce bu ve benzeri yöntemler hakkında elimden geldiğince paylaşımlar yapmak birilerine dokunmak iyi geliyor bana.

It makes me happy to do research on traditional medicine treatment methods, to try to improve myself and to transfer them to the treatment methods that I benefit from. I'm a person who doesn't even use painkillers easily. I think that drugs are more suppressive than curing our diseases and then it comes out as a different disease from different places. I have personally seen the benefits of patients' healing from the inside out and from the top to the bottom. The best example of these treatments is Homeopathy Bach flowers etc. When I see that there are methods that have no side effects and heal the root of the disease by natural means, it is good for me to share as much as I can about these and similar methods and touch someone.

Hayatın tüm renklerini, mucizelerini, ezcümle yaşamayı seviyorum ve bunları paylaşmak bana mutluluk veriyor..

I love living all the colors and miracles of life, and sharing them makes me happy.

Mucizeler Bizlerle Olsun🪄

UzerCanan☘️

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
15 Comments
Ecency