Всім привіт, мене звати Олександр і це моя коротка біографія. Hello everyone, my name is Oleksandr and this is my short biography

Всім привіт мене звуть Олександрович. Народивсята живу В Україні.І з самого дитинства розвивав в собі дуже велику жагу до спорту. Починаючи з 7 років я пішов на секцію з вільної боротьби, потім с 13 років я дуже зосередився на футболі і до 17 років грав у футбол. Після футболу зайнявся важкою атлетикою та маю дєякі особисті успіхи.Також я зосередженний, добрий, стресостійкий, товариський, наполегливий, ініціативний та дуже мотивований до досягненням великого успіху.
Hello everyone, my name is Oleksandrovich. I was born and live in Ukraine. Since childhood, I developed a great passion for sports. From the age of 7 I went to the freestyle wrestling section, then from the age of 13 I focused a lot on football and until the age of 17 I played football. After football, I took up weightlifting and have some personal successes. I am also focused, kind, stress-resistant, sociable, persistent, proactive and highly motivated to achieve great success.

Зараз вчюся в університеті на кафедрі фізичної культури та спорту.
Також продовжую займатись важкою атлетикою щоб і надалі почувати себе в хорошій формі та в майбутньому вчити дітей фізичній культурі та спорту.
Завдяки спорту я став більше слідкувати за своїм харчуванням, відпочинком та фізичними навантаженнями. Та токож раджу охочим приєднуватися до здорового способу життя.
Я приділяю багато часу своєму хоббі. Я дуже обожнюю займатись риболовлею та нумізматикою.Для цього я купив саме необхідне. В мене дуже богато вудок та снастей для різного виду риболовлі. Також для пошуків старовинних монет та драгоцінних скарбів я купив для себе металошукач та вже в мене є своя невелика колекція!
Крім цього я з малку разом з батьком займався землеробством. Ми садили пшеницю, кукурудзу, соняшник,ячмінь та ріпак. Також ми тримали велике стадо крупного рогатого скота для них ми саджали люцерну, еспарцет та суданську траву.
Також в мене є молодший брат йому 11 років. Я допомогаю своїм батькам піклуватися за ним та допомагаю йому зростати правильним,відповідальним, розумним, вихованним, спортивним та хозяйновитим.
Дякую велике за увагу! Якщо я вас зацікавив то підписуйтесь. На своїй сторінці я буду розповідать про риболовлю, спорт та правильне харчування и дуге інше.
Now I study at the university at the department of physical culture and sports.
I also continue to do weightlifting in order to continue to feel in good shape and in the future to teach children physical culture and sports.
Thanks to sports, I began to monitor my nutrition, rest and physical activity more. But I also advise those willing to join a healthy lifestyle.
I spend a lot of time on my hobby. I really love fishing and numismatics. For this, I bought exactly what I needed. I have a lot of fishing rods and tackle for various types of fishing. I also bought a metal detector to search for ancient coins and precious treasures and I already have my own small collection!
In addition, I was engaged in farming with my father when I was little. We planted wheat, corn, sunflower, barley and rapeseed. We also kept a large herd of cattle for them we planted alfalfa, asparagus and Sudan grass.
I also have a younger brother, he is 11 years old. I help my parents take care of him and help him to grow up correct, responsible, intelligent, well-mannered, athletic and masterful.
Thank you very much for your attention! If I interested you, subscribe. On my page I will talk about fishing, sports and proper nutrition and much more.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
3 Comments
Ecency