My entry to hive

Здравейте хайвъри, казвам се Иван Гевреков на 23г от с.Атия, гр. Бургас. Занимавам се свободно с правене на музика 🎼(инструментали и записване на песни).
122715393_416288026430108_5922834220240038578_n.jpg
Присъединих се към HIVE защото искам да се свържа с повече хора който мислим еднакво и да намеря неща който ми доставят удовoлствие да правя.
Обичам да прекарвам доста време в домашното ми студио с братовчед ми и да творим :)

megamnoo cover.jpg

pastet.jpg

Eто тук се случва магията 😏

139038477_165232668715444_2707635727639942334_n.jpg

Иска ми се да използвам платформата да споделям музиката която правя с всеки който би се интересувал от нея. Планирам да качвам клипове как правя инструментали или направо цели завършени песни. Все още нямам добра представа как работи платформата от към такъв контент, но вярвам че с времето ще разбера какво е възможно.
Също така може да споделям и неща свързани с някои от игрите в Hive платформата (Splinterlands, Cryptobrewmaster...)

През свободното си време обичам да играя видео игри и да слушам музика (разбира се .. :D)
Харесват ми разходките из природата, морето, птиците и като цяло гледам да се радвам на всичко покрай мен. Също така обичам да прекарвам и доста време вкъщи в собствената си компания.

Искам да благодаря на @iliyan90 , че ме запозна с платформата и че ми показа една друга страна на социалните мрежи и как можем да ни бъде заплатен трафикът и стойноста на текстовете който споделяме в интернет с други хора.

Надявам се заедно с останалите потребители тук, да изградим едно стабилно място в интернет чрез което да обменяме информация и опит и като цяло да бъдем полезни един на друг.

Благодаря за вниманието и приятен ден. Namaste 🙏

Ето тук може да видите подробно как се регистрирах:
ЦЪКНИ ТУК

Също така @iliyan90 дава възможност да направиш пост в който обясняваш как си се регистрирал и да получиш гласове за това: ЦЪКНИ ТУК

hive_asdasd.jpg

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
41 Comments
Ecency