This content was deleted by the author. You can see it from Blockchain History logs.

Merhaba Arkadaşlar Ben Geldim (TR&ENG) Hello Everyone

    Selam olsun Steemit sakinleri, ben Abdullah;

    Üye olalı baya oldu ama kendimi tanıtmak bugüne nasipmiş :) Doğdum doğalı Ankara'dayım, 20 yaşımdayım. Okul bazlı öğretim hayatımın son bölümündeyim, Gazi Üniversitesi elektrik-elektronik mühendisliği 2.sınıf öğrencisiyim.

    Profilimde de yazdığı üzere hayata dair çoğu şeyi severim, rahat hatta gamsız bir yapım vardır belki de çevremdeki en rahat insan benim :D hafif değişik biraz da sakinlikten hoşlanan biriyim, yıllardır gecelerin daha verimli olduğunu düşündüğümden sabah uyur gece uyanırım, fazlaca yabancı dizi izlerim, izlemesem de çıkmış/çıkacak diziler hakkında yüksek ihtimal bilgim olur ve blogumda dizilerle ilgili bir bölüm muhakkak olacaktır :) 2-3 yıl önce lisanslı boksördüm fakat bıraktım (yaşlandım :D), hiçbir zaman futbolda veya basketbolda iyi olamadım istedim ama olmadı :D ha oynarım da eh işte, şiddet yanlısı bir insan olmasam da sadece dövüş sporlarına yeterince aşinayım bir de extreme sporları takip ediyorum. (Bir de bu dövüş sporlarını yapanların yine aynı sporu yapanlar üzerinde antrenman yapmaları gerektiğini düşünürüm aksi durumu hoş değil, çok zor sinirlenirim fakat sinirlenince gözüm görmez zira boksla uğraşmamın nedeni budur, boks sakinleştirir :D) 

    Müzik dinlerken çoğu zaman kendimden geçerim :) önyargısız her türde müzik dinlerim eski sanat müzikleri dahil güzel her şeyi dinlerim, sadece günümüz Türkçe popunu beğenmediğimden uzak duruyorum. Türden çok müziği seçerim, mesela çoğu kişiye güzel gelmese de bazı rap parçalar benim çok hoşuma gider. 

    Bir kedim var adı da Mutlu :) kendisinin yemeye çalışarak öldürdüğü balığımız da vardı bir zamanlar. Küçüklüğümden beri evimizde kesin bir hayvan olmuştur kuş-balık-kedi-köpek vs. o yüzden hayvanları severim. 

    Bilgisayar oyunlarını severek oynarım :) strateji oyunlarıyla uzun bir geçmişim var. Her anlamda herhangi bir şeyi tek başıma yapmaktansa arkadaşlarımla yapmayı severim elimden gelse (yani zaman-para durumum uygun olsa) sürekli gez dolaş gör tarzında yaşarım, ilerde de en büyük isteklerimden biridir dünyayı gezmek ama şöyle çatır çatır her yeri gezmek isterim :)

    Katıldığıma mutluyum bugüne kadar sessizce takipteydim artık aranızdayım :D İyi günler dilerim okuduğunuz için de teşekkürler efendim :)


---ENG---

    Hi Steemians, i am Abdullah;

    I have been here for a long time but never introduced myself. I am from Ankara (capital of Turkey) and i am 20. I am studying at Gazi University -  Electrical and Electronics Engineering.

    As i wrote in my profile i love everything about life and i think i am the chillest guy i have met :D for years, i always think that the nights are more usefull than the days, so generally i sleep at mornings and i wake up at nights. I watched lots of tv series, even if i didnt i know almost all tv series's content. As you guess there will be a section about tv series on my blog :D i was a licensed boxer 3 years ago but i am not anymore (i am old for this :D) i was never good at football or basketball, i tried but nah :) i dont like the violence however i am well-informed about martial arts and extreme sports (btw boxing calms :) it is the reason i do)

    I lose myself when i listen music mostly :) without any prejudice i listen every kind of music, i choose the music not the genre.

    I have a cat named Mutlu (it means happy in Turkish), before she hurt our fish, we had a fish too. There was always an animal in our house bird-fish-cat-dog etc. so i love the animals.

    I also love the computer games :) i have a history with the strategy games. I like to do anything about anything with my friends. If i could afford i would rather living like a traveler, it is one of my biggest dreams.

    I am happy to join :D Thanks for reading...

    Best regards.