Witam Steem i jego społeczność


Witam świat Steem i jego społeczność :)

Cześć wszystkim...
Mam na imię Adam. Interesuje się informatyką i jest to moje hobby. Na różnych blogach udzielam porad dotyczących Windowsa, Androida i Linuxa (ale to w mniejszym stopniu). Lubię również słuchać polskiego rapu (lubię słuchać każdego rapu który jest dobry). Jak na początek mojej przygody na tej platformie uważam, że wystarczy na dzień dobry informacji o mnie.

P.S.: Zdjęcia nie wklejam, bo ta sieć i zawartość jej jest wieczna.

Moje dotychczasowe profile Livestream i Social:

Nazwa portalulink
twitch
youtubehttps://www.youtube.com/channel/UCDWM6L7TQnHIJITkKcsyuNw

Na moim kanale zobaczycie treści związane z Unity i kodowanie c++ i html , ponieważ mam zamiar stworzyć swoją grę w Unity .
Na tym kanale również będą się znajdywać posty związane z kolarstwem , ponieważ jest to również moja wielka pasja .
Po prostu kocham jeździć na rowerze .

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now