Dzień Dobry społeczności! ☀️✌️

Dzień Dobry wszystkim!
Nazywam się Damian i chciałbym podzielić się kawałkiem siebie, będąc w trakcie najdłuższej, backpackerskiej podróży w swoim życiu! ☀️🌿
Spakowałem najpotrzebniejsze rzeczy w 70 litrowy plecak i… gdzie wiatr zawieje! 💨

Moim celem okazała się słoneczna Hiszpania 🌞
Jestem tutaj od ponad 2 tygodni i bardzo chętnie opiszę pokrótce co mnie spotyka, oraz wszystko to, co przede mną!
Do dzieła ☝️

Otóż obecnie przebywam w mieście Walencja 🇪🇸. Jest to bardzo urocze, artystyczne miasto wypełnione StreetArtem po brzegi.
Mnóstwo tutaj ściennych malunków, budynków tętniących historyczną energią, i restauracji nadających temperament miastu.

Ludzie poruszają się tu bardzo wolno. W ich mentalności czuć wolność od stresu, zrelaksowanie…generalnie bardzo duży czil 🧘🏼‍♀️🌿

Prawie wszyscy mówią tu głównie po Hiszpańsku, z angielskim bywa bardzo bardzo trudno 😂

Dlatego przed przyjazdem na dłuższy czas- WARTO poczytać trochę po Hiszpańsku, posłuchać poadcastów, pouczyć się tego języka 🇪🇸

Osobiście korzystam z bardzo ciekawie skomponowanej książki, do której link podsyłam —-> / http://www.wydawnictwolingo.pl/hiszpanski-lubie-to-ilustrowany-kurs-jezyka-hiszpanskiego-dla-poczatkujacych

Zajmuje czas proces dostrajania się do osiągnięcia komunikatywnej biegłości językowej, w szczególności jeśli jest to Wasza pierwsza styczność z językiem.
Wszystko natomiast dla ludzi, ja w dalszym ciągu jąkam się i wyszukuję słów przy każdej nawiązanej konwersacji, ale proces „łapania” sprawia mi ogromną satysfakcję. No, wszystko wymaga czasu 😄

Aktualnie termometr w środku miasta pokazuje 31 stopni Celsjusza w pełnym słońcu (przesyłam dużo słońca w kierunku Polski! 🇵🇱☀️

W weekend zadziewa się tu wiele różnych ciekawych rzeczy. Ludzie tańczą, uprawiają aktywność ruchową, wspólnie spożywają posiłki. Pikniki, imprezy to tutaj na porządku dziennym!

Ażeby skorzystać jak najpełniej z mojego wypoczynku, idę teraz doświadczać, poznawać ludzi i karmić się słońcem hehe 🌞
Wieczorem najprawdopodobniej będzie okazja skorzystać z zajęć jogi organizowanych przez znajomą couchsurferkę, u której mieszkałem kilka poprzednich dni.

Na dniach kolejny post, podzielę tym, jak tutaj z kulturą, w jaki sposób dorabiam i może parę wspominek z poprzednich destynacji!
Dobrego dnia, hasta luego! 🌞✌️

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now