Доля Хулігана!!!

rv483p.png
До інтернатівських відносились не дуже добре, особливо до тих, котрі в чомусь провинилися.

Ось про такий випадок, я хочу розповісти.

Вже після школи, пройшло три роки, чи може трохи більш. І ось одного разу, в районному центрі, я зустрівся зі своїм колишнім однокласником.

Він не впізнав мене одразу, і тільки потім після того, як я прошкутильгав до ровера, я вже як рік їздив на своєму велосипеді.

Володька стояв коло віконця в касу, й дивився десь повз мене. Він був хлопцем невисокого зросту, та блакитними очима. Та коли я підходив до велосипеда, він різко повернувшись до мене, викрикнув: "Олександре, йди до мене". А я не очікував, що він побачить мене, й тому просто хотів їхати до дому. І коли я підійшов до нього, й привітався, а своєю чергою він розповів мені про Сергія – того самого Сергія, що вдарив мене по обличчю ще в інтернаті.

І ось що він мені розповів: після того, як Сергій закінчив школу, він ішов містом, у якому жив, зі своїми друзями. Вони трохи випили, й як водиться, чіплялись до перехожих. А один з таких перехожих виявився майстером спорту з кунфу. І, як говориться, один удар між лопаток рукою й усе життя в інвалідному візку.

Ось така доля хулігана, який нахабнів від того, що знущався зі слабших за себе.
w1b7kb.png

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
7 Comments
Ecency