Najlepsi autorzy Tematów Tygodnia

Szanowni a zacni!

Oto przedstawiam Państwu wyniki głosowania na najlepszego autora Tematów Tygodnia "ever"!

Ogłoszenie wyników dopiero teraz ponieważ cały czas liczyłem, że zbierze się większe grono głosujących, trochę się udało choć liczyłem na więcej... A jeszcze na koniec sam zapomniałem zagłosować ale jako autor tego konkursu chyba nikt się nie obrazi jak przyznam na sam koniec jeden punkcik poza harmonogramem :)
Najpierw jednak wykonajmy losowanie nagrody specjalnej przeznaczonej dla tych którzy wzięli udział w głosowaniu. Którym to tu z tego miejsca składam jeszcze raz choć niestety ostatni wyrazy mojej i myślę, że również wszystkich zgłaszających posty do konkursu, szczerej i głębokiej wdzięczności. Bez was nie miałby sensu żaden konkurs :)
Jako maszynę losującą użyłem aplikacji autorstwa @sentipl, co prawda póki co musicie uwierzyć mi na słowo, że losowanie odbyło się uczciwie, bo nie ma jeszcze możliwości weryfikacji odbytych losowań, ale nic lepszego nie mam. Do dzieła zatem...tzzzzz i bum o to wynik:

wyniki losowania
Przelew zatem leci do @ataraksja bardzo dziękuję pozostałym uczestnikom: @peter.goki, @wayward-dreams, @grecki-bazar-ewy, @szejq,

A teraz wyniki głosowania:

10pkt @hallmann
7pkt @grecki-bazar-ewy
5pkt @racibo + 1pkt ode mnie co daje 6 i trzecie miejsce

5pkt @sarmaticus
3pkt @jozef230

Dziękuję wszystkim za Wasze posty, głosowanie, za zabawę do końca i przesyłam gratulacje! ;)

Zaczął się nowy rok i dla tego konta też będzie to, mam nadzieję, nowy początek. Plany i marzenia dotyczące rozwoju tego konta/miejsca mam mniej więcej w głowie ułożone i mam nadzieję na dniach uda się je przelać "na papier" i się nimi podzielić. W każdym razie, konkursu jeśli miałyby być, niech będą na @polish.hive
Szczęśliwego Nowego Roku wszystkim! :)

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
4 Comments
Ecency