UA/EN Скільки коштує прокормити кота / How much does it cost to feed a cat?

Привіт усім.

В мене живуть два коти. Звичайно мені потрібно купувати для них їжу і пісок. Ціни піднялися, як у нас кажуть – вище даху. Мені треба було оббігати крамниці, щоб взагалі знайти пісок, але поступово він з’явився у продажу. Той який я купувала завжди в продажу нема, мабуть там люди евакуювались і його не виробляють. Знайшла по 200 грн на 5 кг. 1$ зараз 29,53 грн. Знайшла пісок дешевше в АТБ. Але не так все просто. Його розгрібають так швидко, що знов нема. Тому що в сусідній крамниці він коштує дорожче. Так от я купила пісок за 167,80 грн за 5 кг. Але це ще не все.

Тепер риба. В одній крамниці салака коштує за 1 кг 50 грн, а в АТБ 700в пакетах - 48,90 грн. Зараз це сама найдешевша риба яка є. Хоча є, та що батько ловить зовсім безкоштовна. Але щоб прокормити моїх двох котів, це не вистачить.

Я привчила своїх котів їсти усе, що і ми їмо, без ніяких імпортних консерви для котів. На своєму досвіді, я не хочу кормити своїх котів кошачими консервами і сухими кормами. Я їх кормлю тільки тою їжею що і ми їмо. Плюс риба.
Риби я купила 3 пакети, це на чотири дні. Бо вони в мене вже великі і хочуть їсти)). Тільки вранці прокидаюсь,а вони вже просять, як завжди)). А це також члени сім’ї. Що робити, треба годувати. Взяли на себе такі обв’язки, а тепер виконуйте. Що я і роблю.

Всього я витратила на котів 321,50 грн і це тільки на неділю.

Дякую за увагу.

===================================

Hi to all.

I have two cats. Of course, I need to buy them and sand for them. Prices have risen, as they say in our country - above the roof. I had to run around the shops to find sand at all, but it appeared on sale. The one that I always bought on sale is not available, apparently, people evacuated there and it is no longer produced. Found UAH 200 for 5 kg. $1 is now UAH 29.53. I found sand cheaper in ATB. But not everything is so simple. It is raked out so quickly that it is gone again. Because it costs more in the nearby store. So I bought sand for UAH 167.80 for 5 kg. But that's not all.

Now the fish. In one store, bran costs UAH 50 per 1 kg, and in ATB 700 in packages - UAH 48.90. Now it is the most found fish that exists. Although there is, and that the father is completely free to catch. But it won't be enough to feed my two cats.

I trained my cats to eat everything we eat, without any imported cat food. In my experience, I do not want to feed my cat canned cat food or dry food. I feed them only the food that we eat. Plus fish.
I bought 3 packages of fish, this is for four days. Because they are big and want to eat them)). I just woke up in the morning, and they are already asking, as usual)). And these are also family members. What to do, you have to feed. You have taken on such obligations and now fulfill them. Which I do.

I spent a total of UAH 321.50 on cats, and that's just for Sunday.

Thank you for your attention.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
9 Comments
Ecency