DQmVCgCkpYeWETzF8SpdoZeJXxdfW8LiFWkiAgwsBdZynQd


雖然好多人 包括我的母親 覺得 bitcoin遲早會變零 但係時間會告訴他們 他們的想法是錯的 真正會變零的是美元 而不是比特幣
好多所謂黃絲 會以為中國大陸的人 透過比特幣走資換美金 在這些
蠢人的眼中 美元就是他們終極來儲存財富的手段 他們會將他們手上面所有資產 當然他們首先要有先而好多黃絲根本上係住公屋 係月光族 成副身家加埋一皮嘢都冇 又或者在他們這些蠢黃絲的認知裏 美元就是他們 財富的 唯一一種表達形式 殊不知道 美元是所有財富表達形式裏面最差嘅一種 比特幣會唔會變零其實我都唔知道 但係一點可以肯定嘅 就係你長期持有美元嘅話 你嘅購買力就一定會變零
如果比特幣真係好似嗰啲黃絲所講 尤其是係香港嗰一啲蠢黃絲 所講 啲人購買比特幣嘅 唯一 原因係走資嘅話 咁樣比特幣根本唔會升 因為利用比特幣走資 係先用人民幣購入然後再賣出換取美元嘅過程 整個一買一賣嘅過程 當中根本唔會幫助抬升幣價 香港其中一個 最蠢嘅股評人之一渾水 因為 自己不學無術嘅性格 以及對比特幣嘅 不理解 再加上自大自以為是自以為好有料自以為自己講嘅財經評論好受歡迎 於是多次有意無意之間直接 或間接 發表了詆毀比特幣的言論 渾水呢一個財經演員 簡稱一財演 冇料扮四條 推薦垃圾股呃師奶股民 以及多次 公開發表詆毀比特幣嘅言論 我一定要呢一個人死 我一定要攞咗呢一個人條命
喺好多蠢黃絲眼中 佢哋覺得 中國共產黨推出嘅數字 人民幣dcep 同比特幣係同一樣嘢 佢哋覺得兩樣嘢都係電腦裏面嘅一串代碼 發行者 撳個掣就可以冇曬 佢哋認為只有現金為王 尤其是係現金之中嘅王者美元為王 好似你一樣 喺你眼中 你覺得數字人民幣同埋比特幣都係電腦裏面嘅一串代碼 發行者撳個掣就可以令到你戶口裏面啲錢冇曬 根本就搞唔清楚究竟數字化人民幣同埋比特幣之間嘅差別
你雖然成日扮認同我 但係其實你腦裏面嘅諗法係同你husband 係冇分別嘅 覺得bitcoin出街買唔到嘢 所以bitcoin就係冇價值嘅 咁我想問你一條問題 你攞你張屋契出街又買到嘢食咩
一個人唔相信比特幣 只相信美元 冇資格叫自己做反對派或者自由派 甚至連叫自己做黃絲都冇資格 因為黃絲嘅定義就係反建制 你連反 建制 即係 反美元 呢一樣嘢咁簡單嘅嘢 你都做唔到嘅時候 有乜資格叫自己做 反對派或者自由派 又或者黃絲 美元代表嘅就係建制嘅力量 比特幣代表嘅就係自由嘅力量 香港大部分要黃絲連比特幣都唔知道係乜嘢嘅時候 有乜嘢資格學人哋反共 因為反共 就係要反對任何形式嘅 共產 包括政府透過量化寬鬆稅收 國有企業壟斷 國家專營某一些最賺錢的行業越石油融 以及香港嘅 公屋制度 呢一啲全部都係共產主義認識嘅新表現 我同共產主義係世仇 我會用任何方法去殺死共產主義 所以我針對嘅唔係中國共產黨 我要殺死嘅亦都唔係中國共產黨 我要殺死嘅係共產主義 我要殺死嘅係任何形式嘅共產 喺我嘅眼中 香港嘅公屋住戶就係香港最大嘅共產黨 你同我講你自己好憎中國共產黨 但係同你嘅說話裏面 可以聽得出 其實你唔係真係好憎中國共產黨 你之所以憎中國共產黨 係因為針拮唔到肉唔知痛 針拮到肉先知痛 你憎中國共產黨係因為同你嘅個人經歷有關 你係感性上憎中國共產黨 唔係好似我咁樣 由感性上到理性上都憎恨共產主義 當有一日 你 發現 你 嘅錢因為以各種理由 畀美國政府充公嘅時候 你就會明白我今日究竟想同你講乜嘢
蕭若元一個比喻講得好啱 佢話 有一個人啲人問佢 將你間屋收歸國有好唔好 佢話好 將你 名下嘅所有股票收歸國有好唔好 佢話好 將你名下嘅所有債券收歸國有好唔好 佢都話好 於是啲人再問佢 將你隔離嗰隻牛收歸國又好唔好 佢即刻同你反面 點解 因為其他嘢佢係冇 如果全副身家淨係得呢一隻牛 其實呢一啲人 係好普遍 喺社會上絕對佔到大多數 最常見嘅就係香港公屋住戶 成日叫人交稅 當人哋唔交稅 或者報漏稅嘅時候 就會鬼殺咁嘈 因為佢哋知道自己根本唔符合 交稅嘅門檻 自己永遠都唔需要交稅 所以就會咁樣講 但係其實當政府收入唔夠嘅時候 其實佢哋並唔係完全冇嘢 可以做嘅 因為其實佢哋可以 自己瞓街 然後 攞自己 住開嗰間公屋出嚟放租 之後每一個月將放租嘅利潤全部 上繳政府其實佢哋一樣係可以幫到減輕政府嘅財政赤字 嘅 呢一個世界上 通常見到人哋唔交稅 交漏稅 瞞稅偷稅漏稅漏報稅 嘅時候就鬼殺咁嘈嘅人 通常都係自己 一直唔需要 交稅嘅 但係就 一直住喺政府嘅公屋裏面 一直搵緊納稅人笨柒嘅人
我想問你幾多歲出嚟做嘢 做咗幾耐 先儲到200萬 港幣 即係你當時講緊嘅 五萬蚊 雖然 如果用香港嘅物業去計 我喺呢一個年紀 所總有嘅資產 同你喺 嗰一個年代 你呢一個年紀所擁有嘅資產 其實唔係爭太遠 但係我就想睇下 究竟你幾多歲 開始出嚟做嘢 你嘅資產累積係幾時開始起步 因為 我嘅資產累積 係我2017年 7月先開始起步 即係簡單啲嚟講 係喺我19歲嘅時候 先開始起步 如果你早過我出嚟做嘢 即係其實早過我出嚟投資啦 咁樣 就代表我用嘅時間 愛嚟賺 二百萬 嘅時間 少過你 咁樣就證明我成功過嚟 因為我想知道你係幾時由零開始 正所謂汽車都有講 0至100加速需要幾多秒 雖然我現在擁有嘅資產規模 同你 當時嘅嗰一個年紀 係差唔多 但係只要我用嘅時間少過你 我就係成功過 你
其實我同你講咗咁多 有關於比特幣加密貨幣嘅知識 其實到而家 你根本都仲未分清楚 又或者可以 講清楚講得出 究竟 比特幣 同埋數字人民幣數字貨幣嘅真正分別喺邊一度 喺你眼中 你根本就搞唔清楚呢兩樣嘢 覺得呢兩樣嘢根本係同一樣嘢 喺你眼中你覺得呢兩樣嘢都係電腦裏面嘅一串代碼 貨幣發行者撳一個掣 你戶口裏面嘅錢就會全部冇曬
如果你真係明白比特幣嘅內在價值嘅話 你就唔會好似而家咁樣係 用一種咁hea嘅態度 去應付我敷衍我 每一次同你講有關於bitcoin嘅知識嘅時候 你都係 扮明 但係其實由頭到尾你都唔知我講緊啲乜嘢 由頭到尾 你 都唔明 其實同你講有關於任何比特幣嘅知識 都係對我時間嘅一種 絕對浪費
你成日鍾意亂賣股票 買咗之後又唔聽人哋講嘢 我講過 買股票最怕音碟 最好就係創咗新高之後先 去買入 但係你 啱啱相反 啲股票一創新高之後 你就放都放唔切 然後就不停去買一啲 已經從高位回落 40個percent嘅股票 長期上唔返去嘅股票 呢 一啲 股票通常 喺你買入價嘅上面 有大量嘅蟹貨 甚至你就係 其中嘅蟹貨之一 通常呢啲股票 大部分已經完成曬所有嘅 升幅 步入一個漫長嘅雄市嘅時候你先開始買入 通常呢啲股票 最少 都要捱幾年 價 又或者 正在處於一個長期嘅下跌通道之中 所以點解你買股票賺唔到錢 係因為你唔肯去改變 你買股票嘅方法 亦都唔肯學習 人哋話畀你知道 股票唔係咁樣玩法你又唔肯聽 繼續執迷不悟咁樣用自己嗰一套師奶散戶嘅方法去炒股票 如果 唔輸大錢就真係天冇眼
叫你 去叫 rubyself 畀返個 bitcoincash我 咁簡單嘅事都仲唔到 證明你根本就冇上心 或者覺得呢一啲嘢唔重要 如果你係肯幫我手嘅話 使咁呢hea咩 甚至連問清楚rubyself 究竟密碼喺邊一度都冇做到 如果你 唔係敷衍我 就係根本唔想理 相當根本從頭到尾就冇呢一件事嘅發生 直頭當我講嘅嘢係廢話
一個只憎恨中國共產黨但係唔憎恨共產主義嘅人 冇資格學人反共 要消滅中國嘅共產黨先要消滅香港嘅共產黨 香港嘅公屋住戶就係香港最大嘅共產黨 啲黃絲媒體 成日話中國共產黨 賣海沙 比香港搞明日大嶼 呃香港人錢 搵香港人笨 又話 中國共產黨 搞全民檢測然後先至搵得個20幾個確診病患者 係搵香港 人荷包笨 又話中國共產黨以天價賣東江水比香港 持續不斷咁樣打劫香港人 其實呢一啲 都唔係導致香港 財困嘅主要因素 因為講真 畀你中國共產黨打劫 又打劫到幾多錢呀 真正 搵香港人荷包笨嘅 係香港嘅聯繫匯率制度同埋香港嘅公屋制度 要幫香港嘅納稅人慳錢 幫香港嘅富房慳錢 喺消滅中國共產黨之前 先要消滅香港公屋住戶同埋聯繫匯率脫勾 同比特幣掛鉤
如果香港嘅納稅人係國民黨嘅話 中國共產黨係日軍侵華嘅話 咁樣 香港嘅公屋住戶就係香港嘅中國共產黨 好似蔣介石話齋 要 攘外 先攘內 香港要對付中國共產黨 先要對付咗香港呢一班公屋住戶先 與其 花錢在香港興建海水化淡廠 讓香港人嘅食水自給自足 嘅話 倒不如先花錢在香港興建大量嘅 集中營 毒氣室 先將香港呢一班公屋住戶種族滅絕 堵塞香港 長期嘅財政 漏洞 先再想辦法點樣對付中國共產黨 因為有錢就有武器 打仗最需要嘅就係錢 冇錢點樣買武器呀 只要能夠搞掂香港呢一班公屋住戶 唔好講一個中國共產黨啦 十個衝埋嚟我都未驚過啦

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Ecency