Межовий абстракціонізм (Borderline abstractionism)

сітка 1.jpg

EnUa
Today, friends, I want to introduce you to an unusual look at a typical metal fence, which is used to fence every second rural yard (although recently more and more popular is no less typical fence of metal profile and sheets of tin). This fence separates my parents' yard and the adjacent bypass. I don't know how, probably due to the unusual natural light, but these photos came out a bit abstract, but I love the image in this style, so I'm happy 😊Сьогодні, друзі, я хочу представити вам незвичний погляд на типову огорожу з металевої сітки, яка використовується для обгородження кожного другого сільського подвір'я (хоча останнім часом дедалі більш популярною стає не менш типовий паркан з металевого профіля та листів з бляхи). Ця огорожа розділяє подвір'я моїх батьків та сусіднє до нього обійстя. Я не знаю, яким чином, мабуть за рахунок незвичного природнього освітлення, але ці фото вийшли дещо абстрактними, але я люблю зображення в такому стилі, то ж я задоволений 😊.

сітка 2.jpg

кошак 3.jpg

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Ecency