Nie zapytasz nie masz / You do not ask you do not have [PL][EN]

Podczas swojej przygody z fotografią od czasu do czasu pytam różnych ludzi o możliwość zrobienia im zdjęcia lub umówienia się na jakąś sesję. Efekt jest różny, ale często odchodzę z niczym. Ale czy wato próbować czy jednak raczej nie?

During my adventure with photography, I ask different people from time to time about the possibility of taking a photo of them or arranging a session. The effect varies, but I often go with nothing. But is it worth trying or not?

1.jpg

Według mnie zawsze warto próbować. Bo tak naprawdę jeśli nie spróbujesz to na pewno nic z tego nie będzie, więc już nie masz nic do stracenia. Więc zawsze warto próbować bo w tedy jest szansa na powodzenie.

In my opinion, it's always worth a try. Because if you don't try it for sure it won't work, so you have nothing to lose. So it's always worth trying because then there is a chance for success.

DSC03809 f6800.jpg

Tak było i tym razem. Kilka dni temu spotkałem w pracy osobę która przykuła moją uwagę i postanowiłem podejść i zapytać czy mogę zrobić jej kilka zdjęć. I ku mojemu zaskoczeniu o to efekt.

This was also the case this time. A few days ago I met a person at work who caught my attention and I decided to come over and ask if I could take some photos of her. And to my surprise, this is effect.

DSC03724.jpg

DSC03814.JPG

DSC03822.jpg

DSC03961r.jpg

DSC03990r.jpg

W mojej opinii zawsze warto próbować i nie ważne ile razy usłyszysz "NIE". Za każdym razem próbuj bardziej a w końcu się uda. 😀

In my opinion, it's always worth a try, no matter how many times you hear "NO". Try harder each time and you will eventually succeed. 😀

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
10 Comments
Ecency