Lviv, Part 1. Львів, Частина 1 (EN/UA)

Hello my lovely readers!

Вітаю своїх читачів!

I, as many others (probably) have nothing to do in my life, so I'm trying different things to find purpose of my life. A few months ago I decided to try photography as a hobby to see if I like it.

Мені, як і багатьом іншим (мабуть) немає що робити в цьому житті, тому я пробую різні заняття, аби віднайти сенс свого життя. Декілька місяців я вирішив спробувати фотографування в якості гобі, аби перевірити, чи воно мені взагалі подобається.

I took my time to see what cameras there are and eventually chose Sony a6400 with its kit lens 18-135mm.

Я витратив трохи часу на дослідження існуючих камер, та зрештою придбав Sony a6400 разом із зум об'єктивом 18-135mm.

A week ago I decided to go to the city center (Lviv) to take some pictures. I've taken lots of them, so many that I couldn't decide which ones to post here, so I'll post them in two parts. Another reason to post them in two parts is that editing is pretty time consuming especially for me, a beginner, who wants to apply all the effects at once.😅 (I'm using RawTherapee for editing btw)

Тиждень тому я вирішив відвідати центр Львова, щоб зробити декілька фото. Я трішки загрався та зробив аж занадто багато, настільки багато, що не міг вирішити, які з них показати вам, тому я збираюсь зробити два дописи. Ще одна причина розбити їх на два дописи, це те, що редагування фотографій займає багато часу, особливо для мене, новачка, котрий хоче використати всі ефекти відразу. 😅 (я використовую RawTherapee для редагування знимків, до речі)

So, here are some of those pics, edited to the best of my ability. Critique is veeeery welcomed!

Ну що ж, ось деякі з тих фото (редагував так, що аж спітнів в процесі). Будь-яка критика дуже вітається!

first.jpg

horses.jpg

horses_22.jpg

opera.jpg

soli_deo.jpg

pano1.jpg

pano2.jpg

city_scape1.jpg

Thanks for watching!

Дякую за увагу!

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
6 Comments
Ecency