Дощик, дощик... та трохи фізичних вправ: September 27 2022

Всім добра! Дощі, дощі та знову дощі. Мабуть, ті люди, які люблять похмуру погоду в захваті, але не я. Люблю тепло та сонечко. Іноді достатньо одного погляду в віконце зранку, щоб покращити собі настрій та налаштуватися на позитив.

Мені б хотілося написати, що я побував десь в гарному місці, насолодився пейзажами осінньої пори. Та завдяки дощику довелося сидіти вдома.

Вже думаю про купівлю човника

Фізичні вправи. Виконав стандартний комплекс вправ. Насправді, сьогодні я хотів зробити вихідний. Та ввечері помітив, що мені чогось не вистачає, а саме, фізичних вправ, до яких я вже встиг звикнути за цей короткий період. А це вже дуже добре, адже організм звик і потребує навантаження. Спочатку було важко, я шукав якісь відмазки, м'язи боліли... Зараз все інакше, але організму потрібно давати відпочинок.

Не будьте лінивими!

This report was published via Actifit app (Android | iOS). Check out the original version here on actifit.io


27/09/2022
7301
Daily Activity,Walking

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
1 Comment
Ecency