My Actifit Report Card: November 22 2021


KAHVEMİ İÇ
Bu gün kahvede oturuyorum çünkü mahkeme hakimi pandemi nedeniyle sadece müdahiller incelemeye katılacak kararı verdi.Bir köylü dayı:

  • Bu çevreciler her şeye karşı çıkıyor ve madeni iptal ettirecekler, bunların parasını kim veriyor? Dedi.
    Gittim masasına oturdum.
  • Beni tanıyor musun?
  • Gözüm ısırıyor ama çıkaramadım.
  • Ben Hacılar köyünden öğretmen Hamza Yıldız. 1999 MHP Milletvekili adayıydım.
  • Ben de oy verdim senin partiye. Gece yarısı çay içer ve giderdin Çan'a.
  • Ben de çevreciyim. Çanakkale'de vatan evlatları ne için öldülerse ben de onun için buradayım.
    Yüzüme baktı mahcubiyetle uzunca bir süre.
  • Kahvemi iç be hocam madem masamıza geldin.

    This report was published via Actifit app (Android | iOS). Check out the original version here on actifit.io


    22/11/2021
    6784
    Jogging, Walking
    Height
    176 cm
    Weight
    73 kg
    Body Fat
    23 %
    Waist
    79 cm
    Thighs
    cm
    Chest
    97 cm
H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
1 Comment
Ecency