My Actifit Report Card: October 12 2021


Eskiden kitaplarda yazarın posta kodu yazardı. Attila İlhan hayranıydım. Her çıkan şiir kitabını mutlaka alırdım. Ben de şiirler yazıyordum. Kendisine bir mektup yazıp bir şiirimi gönderdim. Bir ay kadar sonra cevap yazmış. Okul müdürü mektubu okumuş ve tabi ağır bir fırça yemiştim.
-Bırak şiiri falan işine bak işine.
Sanat okulunda demir dövüyordum.
Bir öğrenci mektubuna cevap verecek kadar alçak gönüllü bir İstanbul beyefendisiydi.
Yıllar sonra kendisiyle tanıştım. Hatırladı.

  • O çocuk sen misin?
    Bana uzun uzun Sultan Galiyev'i anlatmıştı. Türkçülüğüne hayran kalmıştım. Ayrılırken son cümlesi:
    -Yazmayı ihmal etme. Düşünen insanların tek arkadaşı kalemdir.
    O cümle Karakız ve Lamia oldu.
    Türk dilini sanata çeviren mümtaz bir kişilikti.
    Rahmet olsun.

Hamza ıldız/Gece Notları/ 10.10.2021
This report was published via Actifit app (Android | iOS). Check out the original version here on actifit.io


7242
Jogging, Walking
Height
176 cm
Weight
73 kg
Body Fat
23 %
Waist
79 cm
Thighs
cm
Chest
97 cm

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
1 Comment
Ecency