My Actifit Report Card: February 12 2021

[url=
ÇOK MUTLUYUM ÇOK!

Bu gün hava oldukça iyi. Hani derler ya 'yazdan kalma', işte öyle bir hava. Bir takım ihtiyaçları görmek üzere dışarı çıkmam lazım. Giyindim, maskemi de taktım sokağa çıktım. Birkaç komşuyla karşılaştım yolda. Ayaküstü hal hatır, biraz havadan sudan sohbet...

Aslında markete gidecektim; fakat son zamanlardaki fiyat artışları yüzünden marketlere karşı içimde bir soğuma var. Dışarıya taşınmış meyve ve sebze reyonlarına bakıyorum, fiyatlar kabus gibi. Yani, yanına yaklaşılacak gibi değil.

Bakkala varıyorum. 15'lik bir koli yumurta, iki sigara, 300 gr lokum, biraz bisküvi 65 lira! 100 lira uzatıyorum. Çarşaf gibi yüzlükten cebimde kala kala 35 lira kalıyor. Bir bozuluyorum, bir bozuluyorum sorma gitsin.

Dükkandan çıkıyorum. Hala moralim bozuk. Gözüm gazete manşetlerine takılıyor. Heyecanlanıyorum, içime bir huzur, bir sevinç, bir ferahlık doluyor ki sormayın gitsin:

2023'te TÜRK ASTRONOTLARI UZAYDA!
This report was published via Actifit app (Android | iOS). Check out the original version here on actifit.io


10490
Jogging, Walking
Height
176 cm
Weight
73 kg
Body Fat
23 %
Waist
79 cm
Thighs
cm
Chest
97 cm

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
1 Comment
Ecency