O moim dniu. My Actifit Report Card: January 7 2022

Hejka, cześć, witajcie. Dziś również miałam wolne w pracy. Wstałam w okolicach 10 rano, chwilę spędziłam na przeglądaniu mediów społecznościowych, a następnie podnosiłam się z łóżka. Wykonałam poranną toaletę, ubrałam się i przystąpiłam do robienia śniadania. Postawiłam na wegetariańską tortillę, tutaj chyba nie zdarzyłam wspomnieć, ale od mniej więcej miesiąca nie jem mięsa 🤪. Kilka razy w życiu próbowałam, ale nigdy nie byłam w stanie wytrzymać tak długo, są momenty, gdy mam ochotę sięgnąć po mięso, ale się nie daję i bardzo mnie to cieszy. Po posiłku posprzątałam w domu i wyszłam na spacer. Pogoda nie była taka zła, porównując ją z wczorajszą. Ten fakt nie wpłynął jednak na długość mojej przechadzki i szybko wróciłam do domu. Po powrocie przystąpiłam do rozplanowania tygodnia, a później złapałam za książkę. Wieczorem zrobiłam krótki trening, po którym wzięłam długą, odprężającą kąpiel.

Niżej wrzucam zdjęcie ze spaceru 👇🏻.

Dziękuję za poświęcony czas na przeczytanie postu i życzę wam wszystkim miłego dnia/popołudnia/wieczoru ❤️.
This report was published via Actifit app (Android | iOS). Check out the original version here on actifit.io


07/01/2022
7044
Daily Activity, Walking

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
6 Comments
Ecency