O moim dniu. My Actifit Report Card: October 24 2021

Hejka, cześć, witajcie. Swój dzień zaczęłam od porannej kawy, nie jestem jej fanką, ale dziś naprawdę uratowała mi życie. Od razu po przebudzeniu wzięłam szybki prysznic i wyszłam na spacer. Zajął mi on dużo czasu, ale było warto. Pogoda była niczego sobie, było chłodno, ale świeciło słońce, co dawało przyjemny klimat. Byłam dziś nad dwoma jeziorami. Niżej wrzucam zdjęcie kładki, znajdującej się nad jednym z nich. 👇🏻

Krajobraz był naprawdę cudowny, klimat nadawały żółte liście, których na drzewach był ogrom.

Dziś nie działo się u mnie nic specjalnego, dlatego na tym zakończę swój wpis.

Dziękuję za poświęcony czas na przeczytanie postu i życzę wam wszystkim miłego dnia/popołudnia/wieczoru. ❤️
This report was published via Actifit app (Android | iOS). Check out the original version here on actifit.io


24/10/2021
24120
Daily Activity, Walking

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
4 Comments
Ecency