O moim dniu. My Actifit Report Card: October 18 2021

Hejka, cześć witajcie. Mój dzień zaczął się dość pozytywnie, ale miałam małe wyrzuty sumienia związane z tym iż nie podołałam z wczorajszym wyzwaniem.

W każdym razie wstałam w okolicach 5:40, to naprawdę wcześnie jak na mnie zważając na to, że położyłam się spać chwilę przed 1. Moja wczesna pobudka wynikała z obowiązków, jakie byłam zmuszona wykonać z rana. O poranku zrobiłam to, co zwykle i ruszyłam do pracy. Początkowo byłam bardzo zniechęcona, ponieważ zapomniałam słuchawek do autobusu, a miałam silną potrzebę wysłuchać moich ulubionych utworów 😔. Do domu dotarłam w okolicach godziny 16, zjadłam szybki obiad i ruszyłam na spacer. Udałam się na pobliskie łąki, a następnie do lasu. Pogoda dziś dopisywała, więc spacer zajął mi naprawdę dużo czasu, ale myślę, że dla takich widoków było warto. Wieczorem, będąc już w domu, zrobiłam sobie herbatę w celu ogrzania się i obejrzałam serial.

Jutro po pracy czeka mnie wizyta u weterynarza z moim kotem (kontrolna, więc nie mam chyba powodów do zmartwień). Gdy zrobiło się naprawdę ciemno, wzięłam kąpiel i położyłam się do łóżka.

Niżej wrzucam zdjęcie ze spaceru 👇🏻.

Dziękuję za poświęcony czas na przeczytanie postu i życzę wam wszystkim miłego dnia/popołudnia/wieczoru ❤️.
This report was published via Actifit app (Android | iOS). Check out the original version here on actifit.io


18/10/2021
18163
Daily Activity, Walking

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
2 Comments
Ecency