Jaki to falowiec? (czyli na luzie po Gdańsku)

Wczoraj dałem "czadu" (+60 km) to dzisiaj pozwoliłem sobie na luz. Tak bardzo, że do pracy na rower wyszedłem 4 godziny później niż zwykle.

Nie miałem presji zdobycia bonusów, także kręciłem się tam gdzie poniosły mnie zlecenia. Skończyło się na północnych dzielnicach Gdańska. Fajnie było, bo blisko domu.

Chyba jedną gafę popełniłem bo zza maseczki nie zauważyłem kto tam się skrada zza nóg klientki. To nie był pies, ani kot, ale raczkujący uśmiechnięty szkrab.

Czasem lepiej się nie odzywać

Zdjęcia mam dzisiaj tylko z falowców. Mamy ich osiem i znajdują się na ulicach Przymorza i jeden jest w Nowym Porcie.

Ulice z falowcami:

  • Piastowska (x2)
  • Jagiellońska
  • Obrońców Wybrzeża
  • Kołobrzeska
  • Rzeczypospolitej (x2)
  • Wyzwolenia

Zdobyłem balkony wszystkich prócz tego z Nowego Portu. Tam jednak w zasadzie nie dostarczamy, także nie specjalnie mnie to martwi.

Powinna być jakaś bitcoinowo-hajfowa strona do robienia ankiet. Wtedy zrobiłbym sondę/konkurs "Jaki to falowiec?"

This report was published via Actifit app (Android | iOS). Check out the original version here on actifit.io


27/01/2022
12183
Cycling, Daily Activity

scrnli_27-01-2022_19-26-05.png

scrnli_27-01-2022_21-16-55.png

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
5 Comments
Ecency