My Actifit Report Card: September 27 2021

Niestety po sobotnim bieganiu dorobiłem się kataru.

W niedzielę postawiłem na totalne lenistwo (nawet raportu nie wrzuciłem, bo z 4k kroków nie ma co się pokazywać 😆).

Poniedziałek był już nieco bardziej ruchliwy.

Co prawda żadnej aktywności fizycznej nie podejmowałem, ale praca i popołudniowe krótkie zakupy dały mi zawrotne 9k 🤣

Mam nadzieję, że przeziębienie szybko minie, i będę mógł coś potruchtać pod koniec tygodnia.

Za miesiąc kolejne zawody, więc nie mogę odpuszczać treningów.

Teraz niestety zostaje mi oglądanie motyli, i wygrzewanie się w słońcu, w oczekiwaniu na powrót do pełnej sprawności 😎.




This report was published via Actifit app (Android | iOS). Check out the original version here on actifit.io


9101
Daily Activity, Moving Around Office, Photowalking

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
1 Comment
Ecency