Z głową w chmurach 😉

Nexeum Protocol pojawił się i zniknął, niczym ten Antonow 🤣

Scamy, Scamy... Wszędzie Scamy 😉

Trading to ryzykowna zabawa, szczególnie na tak dynamicznym rynku, jakim jest rynek De-Fi.

Dla mnie to nauka i zabawa w jednym.
Czasami z 10$ zrobi się 100$, a czasem zainwestowane $ wyparują razem w autorami "projektu który zrewolucjonizuje świat" 🤣😆

Złota zasada - "inwestuj tyle, ile możesz stracić".

DRUGI TEMAT - rano WYSZEDŁEM całkowicie z AMPL. Ujemny rebase (ciągnący się od wielu dni) skutecznie mnie do tego zachęcił.
Z każdym dniem, przy ujemnym rebase odejmowało mi coiny, i średnia cena wejścia robiła się coraz wyższa. Dziś cena musiałaby wzrosnąć znacznie powyżej 1$, bym wyszedł na plus.
Nie mam czasu, by czekać na ewentualny tak znaczący wzrost ceny.
Wyszedłem z 15% minusem, ale mam w ręku kapitał , który teraz mogę zainwestować w inny projekt.

Myślę, że uda się dość szybko odpracować te kilkudolarowe straty.

W kolejce czeka już presale w MYX 😎

This report was published via Actifit app (Android | iOS). Check out the original version here on actifit.io


12355
Chasing Pokemons, Daily Activity

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
1 Comment
Ecency