My Actifit Report Card: September 17 2021

Hej, Dziś miałem kolejne zlecenie, było to kilka monet, dzięki czemu cały proces trwał bardzo krótko.
Korzystając z tego, że jestem już w mieście, zrobiłem większe zakupy i zjadłem bardzo smaczną pizzę.

Po powrocie do domu zamówiłem jedzenie dla kota i druty do papierosa.
Prawie przez cały dzień padało, więc miałem dużo czasu na ogarnięcie swojej kolekcji, zmianę grzałek i posprzątanie w domu.
Zdążyłem nawet wykonać kilka mniejszych prac przy quadzie (dla ciekawskich Polaris Sportsman 800).

Wieczorem przestało padać, więc poszedłem na jogging, było dosyć zimno, więc ćwiczenia były naprawdę krótkie. Nie zrobiłem za dużo zdjęć, gdyż wyszedłem późno i robiło się już ciemno. Zrobiłem 14 tysięcy kroków, ale zapomniałem odpalić apki actifita, więc nie naliczył mi całej dzisiejszej aktywności.

Podczas joggingu słuchałem muzyki i myślałem nad wszystkim, co tylko możliwe.

Pozdrawiam!

Wyzwania na wrzesień 2021

zrobiona ilość kroków%cel
47,88428.16170,000


This report was published via Actifit app (Android | iOS). Check out the original version here on actifit.io


10678
Daily Activity, Jogging, Photowalking

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
1 Comment
Ecency