Spacer w Olsztynie. My Actifit Report Card: September 11 2021

Czuję się już trochę lepiej, dzięki czemu dziś miałem siłę na więcej ćwiczeń.
Wybrałem się do Olsztyna, gdzie miałem trochę pracy.

Kiedy skończyłem, nadszedł czas na chwilę dla siebie. Udałem się w stronę starego miasta, gdzie zjadłem pyszny obiad w restauracji.
Pół godziny po posiłku nadszedł czas na trening (zrobiłem go w mieście, gdyż czekałem, aż mój znajomy załatwi wszystkie swoje sprawy), więc zostawiłem rzeczy w aucie i poszedłem biegać w pobliskim parku.


Dzisiejszy dzień minął mi bardzo dobrze, miałem bardzo dobry humor i mam nadzieję, że takowy utrzyma się bardzo długo.
This report was published via Actifit app (Android | iOS). Check out the original version here on actifit.io


14160
Daily Activity, Jogging, Photowalking, Walking

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
4 Comments
Ecency