Leśne wędrówki [5]. My Actifit Report Card: September 9 2021

Udało mi się utrzymać formę, znowu zrobiłem około 14km.
Dziś poszedłem na bardzo spontaniczny spacer, bez celu podróży, gdyż nie wiedziałem, ile mam czasu. W tym miesiącu mam naprawdę dużo roboty, która może mnie wezwać w każdej chwili.

Wędrówka była bardzo udana. Poprzez leśną drogę, doszedłem do jeziora, gdzie było naprawdę sporo ludzi.


Dziś było gorąco, przez co podróż na miejsce była dosyć niekomfortowa. Przez całą drogę zastanawiałem się nad postawieniem sobie jakiegoś celu np. 20 tys. kroków dziennie. Muszę trochę nad tym pomyśleć, jak skończę to urozmaicę moje wpisy o takowy.


Bardzo lubię pływać, przez co, gdy przechodzę obok jezior, zaczynam tęsknić za latem.

Nieopodal jeziora zauważyłem dość wysoki pagórek. Wdrapałem się na samą górę, aby zrobić zdjęcie akwenu.
This report was published via Actifit app (Android | iOS). Check out the original version here on actifit.io


17596
Daily Activity, Jogging, Photowalking, Walking

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
9 Comments
Ecency