Leśne wędrówki [3]. My Actifit Report Card: September 6 2021

Hej,
dziś wyszedłem z domu o 7:00.
Wróciłem o 21:15...
Cały dzień spędziłem aktywnie, zrobiłem łącznie ponad 40km pieszo.
Jako, iż jest to pierwszy dzień #POLIAC chciałem pokazać się z jak najlepszej strony :).

Przez cały czas trwania mojego spaceru, podczas którego również biegałem, nie nudziło mi się, miałem ze sobą słuchawki, e-papierosa, telefon, zapas wody oraz portfel.
Podczas podróży;
-słuchałem muzyki
-rozmawiałem z ludźmi
-rozmawiałem przez telefon
-zjadłem obiad w restauracji
Ogólnie było bardzo fajnie, muszę do takich spacerów wracać częściej.

Pogoda od kilku dni jest naprawdę wspaniała.

Lubię chodzić przez las, powietrze wydaje się czystsze.

Muszę w końcu wybrać się na ryby.

<><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><>
Pozdrawiam pozostałych uczestników zabawy! ​

Życzę wszystkim dobrej nocy!
This report was published via Actifit app (Android | iOS). Check out the original version here on actifit.io


53090
Daily Activity, Jogging, Photowalking, Running, Walking

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
6 Comments
Ecency