Leśne wędrówki [1]. My Actifit Report Card: September 4 2021

Hej, dziś czas pozwolił mi na chwilę aktywnego wypoczynku. Wybrałem się na długi spacer nad 2 jeziora, położone w lesie.

Pierwsze z nich to małe jeziorko, które swoim kształtem przypomina serce ❤️. Udałem się dalej linią brzegową, w kierunku większego akwenu.

Pamiętam, jak kilka lat temu łowiłem ryby z tego pomostu, niestety nie przetrwał on próby czasu.

Uznałem, że zrobię sobie chwilę przerwy, usiadłem na drzewie o bardzo ciekawym kształcie.

Po drodze przez las znalazłem kilka grzybów, muszę się w końcu wybrać na Grzybobranie.

W końcu dotarłem na drugie jezioro. Jest to większy akwen z plażą i pomostem.

W drodze powrotnej zrobiłem jeszcze zdjęcie nieba, które dzisiejszego dnia było naprawdę piękne.

Dzisiejszy spacer oraz nocne bieganie traktuję jako rozgrzewkę przed #POLIAC. Pozdrawiam pozostałych uczestników zabawy! ​

Życzę wszystkim dobrej nocy!
This report was published via Actifit app (Android | iOS). Check out the original version here on actifit.io


11151
Daily Activity, Photowalking, Running, Walking

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
2 Comments
Ecency