My Actifit Report Card: May 27 2021 и Айра с лятна прическа

Из мислите на Айра:
Днес денят ми беше спокоен, релаксирах си аз на леглото без да подозирам какво ме чака.

И в следващият момент се озовах тук:

Последва това:

и това:

Моята човешка майка все още се чуди куче или овца е подстригвала 😀

Резултатът:

Мама каза, че съм много хубава и ме изведе навън да ме видят всички ❤ 🙂

Като се прибрахме, мама ми даде за награда (понеже съм била много послушна през целият ден) някаква клечка

Хмм... защо ми се струва, че на клечката е имало нещо вкусно...

Сладолед ли??
Ахаа, за мама сладоледа, а за мен клечката...пак ме прецакаха. Кучешки живот, какво да ви кажа. А сега отивам бързо да си лягам и да се правя на заспала, че току-виж мама е казала: "Айде бързо в банятаа"
Все пак днес не е Неделя, нали?! 😊

Лека нощ на всички!
Айра ❤

This report was published via Actifit app (Android | iOS). Check out the original version here on actifit.io


4123
Daily Activity, Walking

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
10 Comments
Ecency