My Actifit Report Card: December 6 2021

Wczorajszy dzień spędzony głównie w szpitalu na badaniach i wizycie u neurologa, diabetologa i kardiologa. Wszystko w jednym szpitalu i jednym terminie.
Patrzcie państwo co to się porobiło. Czyżby szło ku lepszemu? Czy tylko na czas pandemi.
Jeszcze tylko zmniejszyć czas oczekiwania i byłoby super.

Szpital cały czas się rozbudowuje, niedługo wszystko będzie w jednym miejscu. Do tego przybywa też pacjentów z Łodzi i okolic. Z tego co słyszałem ludzie tutaj przyjeżdżają nawet z Radomia.
Czyżby tacy dobrzy fachowcy tu byli?
Wiem że tak od razu nie przyjmują na oddział nawet że skierowaniem. Najpierw się idzie na specjalną sale, robią wszystkie badania i na podstawie wyniku decydują czy idziesz do szpitala czy do lekarza na wizytę i do domu.
Wiem bo ja też tak miałem. Dostałem skierowanie od lekarza rodzinnego a oni wzięli mnie na tą salę, zrobili badania i wysłali do specjalisty, który orzekł ze nie ma potrzeby kłaść się w szpitalu. Przepisał leki i umówił na kolejną wizytę. I tak już 3 lata.
Bardzo się cieszyłem bo po półrocznym leżeniu w szpitalu po udarze miałem już dość szpitalnej goscinnosci.

This report was published via Actifit app (Android | iOS). Check out the original version here on actifit.io


06/12/2021
13261
Daily Activity

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
2 Comments
Ecency