Pieczarki z Polski (October 20 2021)

W różnych sklepach na Korfu można kupić polskie pieczarki. Nasze krajowe grzybki są dostępne nie tylko w większych sieciowych sklepach ale także w cash& carry i na bazarku.
Po prostu cudownie :)

Po kolejnym zakupie sporej siatki polskich pieczarek delektowałam się nimi przez kilka dni.

Zrobiłam z nimi spore ilości gulaszu a potem jeszcze jajecznicę.

Gulasz

Mięso podsmazylam z cebulą i czosnkiem, dusiłam prawie do miękkości z liściem laurowym, zielem angielskim, solą i pieprzem.

Osobno usmażyłam pokrojone pieczarki, znowu z cebulą i czosnkiem.

Połączyłam grzyby z mięsem i dodałam kilka suszonych leśnych grzybów z polskich lasów. Mama uzupełnia moje zapasy co roku :)

Całość dusiłam razem do miękkości a potem trzymałam na małym ogniu aż płyny odparowały.
Jako dodatek podałam ugotowany kalafior.

Mąż był zachwycony a to dla mnie bardzo ważne. Podczas pobytów w Polsce często jedliśmy dania z grzybami i bardzo mu smakowały.

Jajecznica

Zrobienie jajecznicy z pieczarkami nie wymaga obszernego opisu i pewnie to danie jest wszystkim znane.

Usmażyłam pokrojone pieczarki z cebulą a potem dodałam jajka, sól i pieprz.

Pyszności nie tylko na śniadanie a w moim przypadku właśnie na obiad.

Smacznego!

Zdjęcia własne by @grecki-bazar-ewy.


Pierwotnie opublikowano na Grecki Bazar Ewy. Blog na Hive napędzany przez dBlog.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
8 Comments
Ecency