AKTUALNOŚCI ZE SZKLARNI (June 6 2021)

Zobaczcie jak cudownie jest w mojej szklarni! :)

Oczywiście po kilku dniach znowu szklarnię opanowała dżungla i na dzisiejszy poranek zaplanowałam jej okiełznanie. Wprawdzie tymczasowe ale bardzo potrzebne.

Rośliny znowu bardzo się rozrosły uniemożliwiając poruszanie się w szklarni.
Ogórki i pomidory sięgają już sufitu i znowu się rozkrzewiły. Żeby zebrać dojrzałe ogórki musiałam dosłownie chodzić na czworakach, takie jaja ;)

Nie miałam więc innego wyjścia jak spędzić dzisiejszy upalny poranek w szklarni, przycinając i podwiązując kolejny raz moją dżunglę.

Kolejny raz pozbawiłam pomidory liści, od dołu aż do kwitnących kwiatostanów i podwiązałam u góry rosnące szybko pędy.

W szklarni było na prawdę gorąco, nauczona doświadczeniem zawiązałam chustę na głowie ale i tak pot spływał mi po twarzy i jego słone krople jak na złość wpadały mi do oczu. Szczypało... ale coś za coś :)

Kiedy uporałam się z dżunglą w szklarni i podlałam ogród nastało południe. Więc właśnie w południe poszłam na spacer, wariatka!

Upał był niesamowity i spaliłam sobie plecy ale to też jest w programie podczas lata...

Myślałam że dzisiaj nadepczę mniej kroków ale wyszło chyba całkiem nieźle :)

Zdjęcia własne by @grecki-bazar-ewy.


Pierwotnie opublikowano na Grecki Bazar Ewy. Blog na Hive napędzany przez dBlog.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
4 Comments
Ecency