This content was deleted by the author. You can see it from Blockchain History logs.

Предизвикателство-"Когато бях малка си мислех, че..

img_0.7838031711378309.jpg

Здравейте Hive приятели ☺ Време да се включва в новото предизвикателство и да чуете и аз какви велики мисли съм имала като малка и да се посмеем заедно. Та като бях малка си мислех, че един ден ще съм много известна певица или водеща в някоя телевизия. Всеки ден си пусках касетките на касетофона или телевизия планета хващат четката за коса и концерта започваше 😂 Ние с брат ми всеки ден бяхме сами когато нашите бяха на работа и след училище какво друго да правя освен концерти 😂 Имахме много касети както предполагам повечето от нас и репертуара ми беше доста голям 😂 Любимата ми певица беше Глория и нейните песни преобладаваха.Помня един ден как бях взела една от касетките на баща ми с песни който на мен не ми харесва и се записах как пея и уж я бях скрила обаче той като я намери и чу,че вече не звучат неговите песни щеше да ме убие 😂 Спокойно този път не ядох бой 🤭 Когато нямах концерти водех предаването "На кафе" имах си листи със сценарии и всичко необходимо 😂 Гостите ми бяха малко въображаеми, но все пак ги имаше 😂 И така с мойте велики мисли 😂 Ще се радвам да чуя и вашите ☺ Надявам се да съм ви накарала да се посмеете 👏 Хубав следобед на всички ☺

img_0.2988358838913699.jpg