BG предизвикателство 1 - Защо се регистрирах в Hive?

pred1.png

Здравейте, реших аз да бъда една от първите дали тласък на предизвикателството. И да отприщя вълната от публикации с размисли по темата.

Покрай Великденските празници @brutalisti ми показа платформата. Бяхме заедно с Поли (сестра ми) и Дани и малката им дъщеричка на гости при моите родители. Дани ми показа набързо как ей така, след написването на една статия как започват да валят гласове (пуикания в Ecency). Бях направо зашеметена, реагирах с УУУаУУуу колко яко, искам и аз така да пиукам.

Та след няколко дни като се прибрах вече във вкъщи на 2-ри Май, се регистрирах в платформата. И търпеливо зачаках пиукания - чакам, чакам, ама сети се бре моме, че трябва първо да публикуваш нещо, че да има пиукания 😁.

Това което ме посъветва той беше - бъди активна, новите потребители е желателно да публикуват всеки ден, пиши коментари и разглеждай другите какво пишат. Този съвет е подходящ за всички.

Никога не съм водила мой личен блог (добре де имам 2 ама те са по различни и уж за "забавление"). Оказа се, че тук е в пъти по забавно от другите места където съм публикувала съдържание, пък и тук виждам, че мога и да спечеля реални пари.

Казаха ми, че е хубаво да участвам в състезания/предизвикателства, та започнах да правя опити да участвам в такива, които мислех че мога да напиша съдържание за тях.

Защо се регистрирах в Hive?

Регистрирах се, защото видях че платформата предоставя много възможности, с които една майка в майчинство (втора година) може да подпомогне семейния бюджет. След първият месец след като се бях регистрилала видях, че тук е едно свободно място, където всеки може да намери своята ниша и да бъде полезен на останалите. Може да публикува на всякакви теми и няма кой "да му зашлеви шамар" като му спре акаунта, блокира го или го изтрие само защото е или не е написал нещо подходящо.

Благодарна съм на всички от все сърце, че ме запознаха с платформата, и че ми помогнаха да я разгадая (и разгадавам все повече).

С признанието от гласуващите и коментиращите по моите статии се мотивирам да публикувам повече съдържание.

Изображението е съзадено с Canva

4.png

Благодаря, че се отбихте и Ви желая един прекрасен ден!

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
5 Comments
Ecency