2,000 HP Mil Taşı'na Ulaştım! / I reached 2,000 HP Milestone! (Tr-Eng)

Turkish

For English, please click here.


Herkese merhabaa!!!

Umarım iyisinizdir ya da iyi olmaya çalışıyorsunuzdur. Cüzdanıma bakıp da artık 2,000 HP olduğumu fark ettiğimden beri oldukça mutluyum. Bunun için uğraştım ve uğraşmaya da devam edeceğim çünkü yıllık bir hedefim var değil mi?

Hive (1).jpeg

Edit için @pravesh0'e teşekkür ederim.


Untitled.png


Yılı tam anlamıyla yarıladığımda bu Hive Power'a sahibim. Aklımdan geçen ise kendimi biraz daha zorlamak için 3,000 HP yerine 4,000 HP olarak hedefimi güncellemeli miyim? İnsanın kendi sınırlarını zorlamadan gelişemeyeceğine inanan biriyim ve bununla birlikte imkânsızı mı istemiş olurum yoksa kendimi geliştirmek için sınırlarımı mı zorlamış olurum bilemiyorum.

image.png

Ekran görüntüsü HiveStats üzerinden alınmıştır.


Son zamanlarda, iki hafta kadar, sağlığımla ya da ailevi durumlarımla ilgili olsun çok fazla aktif olamadım bu yüzden gelişimim biraz yavaşlayacak fakat ben yine elimden geldiğince devam edeceğim. Şu sıralar akıl sağlığımı koruyan 3 şeyden biri Hive. Eminim çoğumuz için bu geçerlidir. Hive olmasa ne yapardım diye düşündüğüm çok oluyor bu sıralar.

Neyse.

image.png

Ekran görüntüsü Ecency üzerinden alınmıştır.


Şu anda tam olarak 2,062.990 HP'ye sahibim. Umarım bunun çok daha yukarısını da görebilirim. Bunun için yeterince sıkı çalışıp aynı zamanda yatırım yapmak istiyorum. Geçtiğimiz günlerde çok da umutla sonucu beklemediğim bir işe başvurdum ama sonucu büyük ihtimalle negatif olacaktır. Ama eğer olursa Hive'a elimden geldiğince yatırım yapmaya devam edeceğim.


Untitled.png


Ayrıca başka bir hedefim olan 750 HBD'ye de adım adım yaklaşmaya devam ediyorum. Şu anda Savings kısmında 182 HBD'ye sahibim.

image.png

Ekran görüntüsü Ecency üzerinden alınmıştır.


Her haftasonu, pazar günleri Savings kısmına 15 HBD gönderiyorum. Geçtiğimiz ayda yaklaşık 1 ay kadar planımın önüne geçmiştim ve bu yüzden biraz boşladım ama bundan sonra yine planımın önüne geçsem bile, acil bir durum olmadığı sürece, devam edeceğim. Belki planımdan daha fazla biriktiririm ve bunu da başka şeyler için kullanırım.

Ayrıca yavaş yavaş Hive üzerindeki Token'lar konusunda fikir ediniyorum. Hocam olan @pravesh0'e tekrar teşekkür ederim. Kullanmasam bile hakkında fikrimin olmasını istediğim konulardan biriydi.

Sürekli, Hive'da öğrenilecek şeylerin bitmediğini söylerim kendime ve gerçekten de öğrenilecek şeyler kesinlikle bitmiyor. Sürekli gelişmeye devam eden bir sistemde de bitmesinin imkânsız olduğunu düşünüyorum.


Untitled.png


Sanırım benden şimdilik bu kadar. Sadece size sormak istediğim bir şey var. Sizce hedefimi 4,000 HP olarak güncellemeli miyim yoksa 3,000 HP olarak tutup üzerine ne koyarsam kârdır diyerek bırakmalı mıyım? Bu konuda sizin de fikirlerinizi merak ediyorum.

Buraya kadar benimle olduğunuz için teşekkür ederim. Umarım yarın görüşürüz. Kendinize dikkat edin, sağlık ve sevgiyle kalın ve lütfen unutmayın ki;

Bu dünyada sizden başka bir tane daha yok.

ailithy.png


Untitled.png


Hello everyone!!!

I hope you're doing well or are trying to do well. I've been pretty happy ever since I looked in my wallet and realised that I'm now at 2,000 HP. I've worked for it, and I'm going to keep working for it because I have a yearly goal, right?

Thank you @pravesh0 for the edit.


Untitled.png


I have this Hive Power literally halfway through the year. What's on my mind is, should I update my goal to 4,000 HP instead of 3,000 HP to push myself a little more? I am a person who believes that one cannot improve without pushing one's own limits, and with this, I don't know whether I would be asking for the impossible or pushing my limits to improve myself.

Screenshot taken from HiveStats.


Recently, for about two weeks, I haven't been very active, whether it's with my health or family situations, so my progress will slow down a bit, but I will continue as much as I can. Hive is one of the 3 things that keep me sane at the moment. I'm sure this is the case for most of us. I often think about what I would do without Hive these days.

Anyway.

Screenshot taken from Ecency.


I now have exactly 2,062.990 HP. I hope I can see much higher than that. I want to work hard and invest at the same time. I recently applied for a job that I don't have high hopes for, but the result will most likely be negative. But if it happens, I will continue to invest in Hive as much as I can.


Untitled.png


I am also getting closer and closer to another goal of 750 HBD. I currently have 182 HBD in Savings.

Screenshot taken from Ecency.


Every weekend, on Sundays, I send 15 HBD to the Savings. In the past month, I have been ahead of my plan for about a month, so I have been a bit idle, but from now on, even if I am ahead of my plan again, unless there is an emergency, I will continue. Maybe I will save more than my plan and use it for other things.

I'm also slowly getting an idea about tokens on Hive, thanks again to @pravesh0 who is my mentor. It was one of the topics I wanted to have an idea about even if I didn't use it.

I always tell myself that the things to learn on Hive are never-ending, and indeed, the things to learn are never-ending. I think it's impossible in a system that is constantly evolving.


Untitled.png


I think I'm done for now. There is only one thing I want to ask you. Do you think I should update my target as 4,000 HP or should I keep it as 3,000 HP and leave it as whatever I put on it? I would like to know your opinions on this as well.

Thank you for being with me until here. I hope to see you tomorrow. Take care of yourself, stay with health and love and please remember that;

You are the only one of you.


Bütün fotoğraflar aksini iddia etmediğim sürece benim tarafımdan, akıllı telefonumla çekilmiştir.
All photos are taken by me, with my smart phone unless otherwise stated.


All of my content is written in Turkish first and then with the help of translators and dictionaries below translated in English.

https://www.seslisozluk.net
https://www.deepl.com/translator


P.S. If you know English AND Turkish, I do that too... If you see a translation discrepancy that was on purpose. I did think this is as proper as I could do. Because there are many differences between these languages.

Not: Hem Türkçe hem de İngilizce biliyorsanız, ben de biliyorum... Eğer çeviri farklılığı görürseniz bunun bilinçli olduğunu bilin lütfen. Bunu yapabileceğim en uygun şekilde yaptığımı düşünüyorum. Çünkü bu iki dil arasında çok fazla fark var.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
18 Comments
Ecency