How my world changed when I met Mickey? #3 - Cómo cambió mi mundo cuando conocí a Mickey? #3 - Как ми се промени света когато се запознах с Мики #3 {EN}~{ES}~{BG}

img_0.11910963350756787.jpg

Hi Hive friends ☺ I decided to join this challenge and introduce you to the pet I had when I was little ❤ Before I get to the nitty gritty part I want to mention my fashionable hairstyle in those years 😂 It came from this, that we had cooties and from hair to waist it turned into this amazing masterpiece 😂 Don't make fun of me too much, just a little bit maybe 😂 So let's get down to business, I messed up again 🤦😂.

How my world changed when I met Mickey?

I got him for my 7th birthday.It was the first time I had an animal at home,we had never had animals,the only time we had any was in the village. He was a little grey ball of fur who didn't know where he was yet,after all he was a baby just a few months old. We decided he would be named Mickey,but I called him Bear ☺ One interesting incident I remember and will never forget when he was brought in the first day he was very strange and I ignored him and when we sat down to eat he scratched my leg and I started to cry 😂 Apparently he took a shine to me and from then on we were inseparable,he loved the whole family but me more ❤ I would rage at him and despite everything he was always with me. He loved boiled eggs it was very strange for a cat,but he was dying for them.He loved to walk on the terrace railing and one morning when my mother went to work he was there and when he saw the cab he got scared and fell on it and ran away...We looked for him for a month,many neighbors told us they had seen him until we finally found him in a basement. The poor thing was skinny, he was missing hairs on one of his eyebrows, he was very dirty.... A terrible sight, but we took him home and bathed him right away, fed him and everything was as before. He was a bit of a cocky🤭 he didn't like strangers touching him,one of our neighbors had come over and we had warned her not to touch him,but she didn't listen to us and he got a brutal kick.There must have been many more incidents that I don't remember after all he was 7 years old but the memory of him will last forever. Thanks to him I discovered another kind of love, a love that cannot be described with anything, a love that wants nothing more than to love him and give him the same as he gives you. And although it's been many years since he is not with us many times I dream about him and I miss him a lot 😢 Sometimes I would like to have a kitten again but knowing how fast I get attached to animals and if something happens to him I will have a bad time .That was my story about my bear I hope you enjoyed it. I would love to hear your stories too ☺

Translated with www.DeepL.com/Translator (free version)


Hola amigos de Hive ☺ He decidido unirme a este reto y presentaros a la mascota que tenía cuando era pequeña ❤ Antes de llegar a la parte esencial quiero mencionar mi peinado de moda en aquellos años 😂 Venía de esto, que teníamos piojos y desde el pelo hasta la cintura se convirtió en esta increíble obra maestra 😂 No te burles mucho de mí, sólo un poco quizás 😂 Así que vamos a ir al grano, me he vuelto a liar 🤦😂

Cómo cambió mi mundo cuando conocí a Mickey?

Me lo regalaron para mi 7º cumpleaños.Fue la primera vez que tuve un animal en casa,nunca habíamos tenido animales,la única vez que tuvimos alguno fue en el pueblo. Era una pequeña bola de pelo gris que aún no sabía dónde estaba, después de todo era un bebé de pocos meses. Decidimos que se llamaría Mickey,pero yo le llamaba Oso ☺ Un incidente interesante que recuerdo y nunca olvidaré cuando lo trajeron el primer día estaba muy raro y no le hice caso y cuando nos sentamos a comer me arañó la pierna y empecé a llorar 😂 Al parecer se fijó en mí y desde entonces fuimos inseparables,quería a toda la familia pero a mí más ❤ yo le hacía rabiar y a pesar de todo siempre estuvo conmigo. Le encantaban los huevos cocidos era muy extraño para un gato,pero se moría por ellos.Le encantaba pasear por la barandilla de la terraza y una mañana cuando mi madre se fue a trabajar estaba allí y al ver el taxi se asustó y se cayó sobre él y salió corriendo...Lo buscamos durante un mes,muchos vecinos nos dijeron que lo habían visto hasta que finalmente lo encontramos en un sótano. El pobre estaba delgado, le faltaban pelos en una de las cejas, estaba muy sucio... Un espectáculo terrible, pero lo llevamos a casa y lo bañamos enseguida, le dimos de comer y todo quedó como antes. Era un poco chulito🤭 no le gustaba que los extraños lo tocaran,una de nuestras vecinas había venido y le habíamos advertido que no lo tocara,pero no nos escuchó y recibió una brutal patada.Debe haber muchos más incidentes que no recuerdo después de todo tenía 7 años pero el recuerdo de él durará para siempre. Gracias a él descubrí otro tipo de amor, un amor que no se puede describir con nada, un amor que no quiere otra cosa que amarlo y darle lo mismo que él te da. Y aunque hace muchos años que no está con nosotros muchas veces sueño con él y lo extraño mucho 😢 A veces me gustaría volver a tener un gatito pero sabiendo lo rápido que me encariño con los animales y si le pasa algo lo voy a pasar mal. .Esa fue mi historia sobre mi oso espero que la hayan disfrutado. A mí también me encantaría escuchar tus historias☺


Здравейте Hive приятели ☺ Реших и аз да се включва в това предизвикателство и да ви запозная с домашния любимец, който имах когато бях малка ❤ Преди да преминем към съществена част искам да отбележа модерната си прическа в онези години 😂 Тя дойде от това,че имахме въжки и от коса до кръста стана този невероятен шедьовър 😂 Не ми се подиграйте много,само малко може 😂 Та да минаваме по същество, че пак се заплеснах 🤦‍♀️😂

Как ми се промени света когато се запознах с Мики

Подариха ми го за 7мия ми рожден ден.Беше първия път когато имах животинче у дома, никога преди това не сме имали никакви животни, единствено на село имахме. Беше една малка сива топка с косми, която не знаеше все още къде се намира все пак беше бебе на няколко месеца.Решихме, че ще се казва Мики,но аз го наричах мечо ☺ Интересна случка, която помня и никога няма да забравя, когато го донесоха първия ден беше много странно и аз не му обръщах внимание и когато седнахме да обядваме той ме одра по крака и аз се разревах 😂 Явно ме е набелязал и от тогава бяхме неразделни,той обичаше цялото семейство,но мен най-много ❤ Аз го правех на луд и въпреки всичко винаги беше с мен.Много обичаше варени яйца това беше много странно за котка,но умираше за тях.Обичаше да се разхожда по парапета на терасата и една сутрин майка ми когато е тръгнала на работа той е бил там и когато е видял таксито се е уплашил и е паднал на него и избяга... Търсихме го един месец, много комшии ни казваха,че са го виждали докато накрая не го намерихме в една маза.Горкия беше отслабнал, на едната му вежда липсваха косъмчета, беше много мръсен.. Ужасна гледка, но си го прибрахме и си го изкъпахме веднага, дадохме му да яде и всичко беше както преди.Той беше леко надут 🤭 не обичаше чужди хора да го пипат,една комшиика беше дошла и я бяхме предупредили да не го закача,но тя не ни послуша и беше брутално надрана.Сигурно има още много случки, които не помня все пак бях на 7 години, но спомена за него ще е вечен.Благодарение на него разбрах за друг вид любов, любов която не може да се опише с нищо, любов която не иска нищо друго освен да го обичаш и да му даваш същото което и то на теб.И въпреки,че минаха много години от както не е с нас често ги го сънувам и много ми липсва 😢 Понякога ми се иска да си взема отново коте,но като знам колко бързо се привързвам към животните и ако се случи нещо с него и ще го преживея зле и се отказвам.Това беше моята история за моя мечо надявам се да ви е харесала. Ще се радвам да чуя и вашите истории☺

img_0.6860183564733389.jpg

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
2 Comments
Ecency