Reflection Hunters Contest - Rad i zabava

Reflection Hunters Contest – Round 65

20220503_161852.jpg

Proleće 2022.

Čišćenje i brisanje prozora može biti zabavno.
Pretvori svaki posao u zabavu!

Staklo, preciznije rečeno dvostruko staklo prozora, plastika i kanap žaluzina, nežni tekstil zavese, metal ograde i lepršavi kitnjasti oblaci na plavom nebu našli su se na jednom mestu.

Na trenutak sam prekinula posao i napravila tridesetak snimaka. Nije bilo lako pronaći ugao. Oblaci su se brzo kretali i slika se gubila iz vidokruga. Na kraju sam odabrala samo jedan tren za učešće u večitom izazovu refleksije.

Kombinacija boja i mnoštvo različitih materijala čine ovu fotografiju posebno zanimljivom i meni omiljenom.
Raspričala sam se, biće više od pedesetak reči.

Hvala vam na vremenu koje ste posvetili mojim postovima.
Imajte divan dan!

Budite zdravi, srećni i veseli!

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
8 Comments
Ecency