Shadows of dancing ballerinas / Тіні танцюючих балерин (En/Ua)

Hello, today I hunted the shadows of dancing ballerinas. This is my first post in this community. And I am glad that my find will be in the right place. In general, I am looking for a job, each place has its own rules and requirements for an employee. I am treated with special attention, as a person from another country. I need to work better, longer, more attentively, cameras and ten pairs of eyes of my colleagues are looking at me. But sometimes they turn away from me and whisper among themselves, and when one of the employees realized that I understood their language, they started to go to another room. It is not very unpleasant. But the manager warned me that this cannot continue, and I must watch, get to work and constantly do something. Although no one talked to me specifically about my duties.

Привіт, сьогодні я вполювала тіні танцюючих балерин. Це перший мій допис в цю спільноту. І я радію, що моя знахідка буде в потрібному місці. Взагалі я в пошуку роботи, в кожному місці є свої правила і свої вимоги до працівника. До мене особливе прискіпливе ставлення, як до людини іншої країни. Я маю краще працювати, і довше, і пильніше, за мною спостерігають камери, та і ще з десять пар очей моїх співробітниць. Та іноді вони обертаються від мене і між собою шепочуться, а коли одна співробітниця зрозуміла, що я розумію що їхню мову, то вони почали виходити в іншу кімнату. Це не дуже неприємно. Але керівник мені дала попередження, що так тривати не може і я маю дивитися і братися за роботу і постійно щось робити. Хоча мої обов'язки так ніхто і не проговорив мені конкретно.

That's how, day after day, I do everything that I didn't do before. I work in a kindergarten. When the children slept during the rest, and the sun was high and shining through the window, the shadows of the ballerinas danced on the table. I even thought at first that they were really moving. The following pictures are pasted on the windows for decoration.
This event gave me hope that everything will be fine, that I can endure everything, and if I can see the beautiful, then all is not lost!
Thank you! You have a great community and I'm excited to join the shadow hunt!

Ось так день за днем я виконую все, що не робила досі. Працюю в дитячому садку. Коли діти спали на у відпочинковий час, а сонце було високо і світило у вікно, то на столі затанцювали тіні балерини. Мені навіть спочатку здалося, що вони дійсно рухаються. На вікнах для прикраси наклеєні такі малюнки.
Ця подія мені дала надію на те, що все буде добре, що я зможу все витримати і що я можу бачити прекрасне, то ще не все втрачено!
Дякую вам за увагу! У вас чудова спільнота і мені приємно долучитися до полювання на тіні!

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
7 Comments
Ecency