Reflection Hunters Contest/ Beautiful Reflections of Natural Scenery

Hello.

I live in a rural area and often visit villages.
When I visit villages, I usually look to the left and right side of the road.
I focus on the environment because I'm the one presenting the local landscape on the Hive Blockchain.

There is a natural lake somewhere on the side of the road where I am going.
As soon as I saw the cows near the lake, I went over there and took a photo with my phone camera.

I could clearly see the reflective shadows of the clouds, cows and trees in the lake.
This is because the water is clear and the weather is pleasant.
There are herons at the far end of the lake.
While I was taking photos, I also saw birds flying away.
It's really a natural and beautiful rural landscape, so I'm sharing it with my friends to see and enjoy.

Burmese Language,

မင်္ဂလာပါ။

ကျွန်တော်က ကျေးလက်ဒေသမှာ နေထိုင်ပြီး ကျေးရွာတွေဆီ လည်ပတ်သွားလေ့ရှိပါတယ်။
ကျွန်တော် ကျေးရွာတွေဆီ လည်ပတ်သွားလျှင် လမ်းဘေးဝဲယာကို ကြည့်ရှုလေ့ရှိပါတယ်။
ကျွန်တော်က Hive Blockchain ပေါ်မှာ ဒေသန္တရရှုခင်းပုံတွေကို ဖော်ပြပေးနေသူဆိုတော့ကာ ပတ်ဝန်းကျင်ကို စူးစိုက်ရတာပါပဲ။

ကျွန်တော် သွားနေကြ လမ်းဘေးတစ်နေရာမှာ သဘာဝရေအိုင်တစ်ခု ရှိပါတယ်။
ထိုရေအိုင် အနားမှာ နွားတွေကို မြင်တာနဲ့ ကျွန်တော်လည်း ထိုအနားသွားကာ ဖုန်းကင်မရာဖြင့် ဓာတ်ပုံရိုက်ယူခဲ့ပါသည်။

ရေအိုင်ထဲမှာ တိမ်တွေ၊ နွားတွေ နှင့် သစ်ပင်တွေ၏ အလင်းပြန်အရိပ်တွေကို ရှင်းလင်းစွာ မြင်ခဲ့ရပါတယ်။
ဤသည်မှာ ရေသည် ကြည်လင်နေသလို ရာသီဥတုသည်လည်း သာယာနေသောကြောင့် ဖြစ်သည်။

ရေအိုင်၏ အစွန်တနေရာမှာတော့ ဗျိုင်းငှက်အချို့ကို မြင်ခဲ့ရပါတယ်။
ကျွန်တော် ဓာတ်ပုံရိုက်ယူနေစဉ် ပျံသွားကြတဲ့ ငှက်တွေလည်း တွေ့ခဲ့ရသည်။
တကယ်ကို သဘာဝကျကျ သာယာလှတဲ့ ကျေးလက်သဘာဝရှုခင်း ဖြစ်သောကြောင့် မိတ်ဆွေတို့ ကြည့်ရှုခံစားနိုင်ရန် မျှဝေပေးလိုက်ပါတယ်။

@golden.future

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
17 Comments
Ecency