My Entry for Shadow Hunters Contest SMASh

Hello.

I haven't posted on Hive Blockchain these days because I'm busy.
It should be said that my mind is not more rest than my body is.
It would be more correct to be disheartened than to not be resting my mind.
Just the reasons for not writing to post.

Today I decided to post a Shadow Hunters Contest in the Shadow Hunters Community.
I Entered the phone gallery and looked for suitable pictures.
I saw a picture with an image of falling from a steel wall.

A steel wall was built next to the mountain road.
The image of the Steel Wall is falling onto the street due to the sunlight.
This is a photo I took and saved for the Shadow Hunters Contest.
This is just a behavior of a Hive Blogger.

Burmese language,

မင်္ဂလာပါ။

ဒီရက်ပိုင်း မအားလပ်တာကြောင့် Hive Blockchain ပေါ်မှာ Post မတင်ဖြစ်ပါ။
လူမအားသည်ထက် စိတ်မအားသည်က ပိုသည်ဟု ဆိုရမည်။
စိတ်မအားသည် ဆိုခြင်းထက် စိတ်မပါခြင်းက ပိုမှန်လိမ့်မည်။
ထားပါတော့ Post တင်ရန် စာမရေးဖြစ်သည့် အကြောင်းပြချက်များသာ ဖြစ်သည်။

ဒီနေ့တော့ Shadow Hunters Community ၌ Shadow Hunters Contest Post တင်ရန် ဆုံးဖြတ်လိုက်သည်။
Phone Gallery ထဲ ဝင်ရောက်ကာ သင့်လျော်မည့်ပုံများ ရှာကြည့်ခဲ့သည်။
စတီးတံတိုင်း မှ ကျရောက်နေသော ပုံရိပ် ပါရှိသည့်ပုံကို တွေ့ခဲ့ရသည်။

တောင်တက်ကားလမ်း နဘေး၌ Steel Wall တည်ဆောက်ထားခြင်း ဖြစ်သည်။
Steel Wall ၏ ပုံရိပ်သည် နေရောင်ကြောင့် လမ်းမ ပေါ်သို့ ကျရောက်နေသည်။
ဤသည်ကို Shadow Hunters Contest အတွက် ကျွန်တော်က ဓာတ်ပုံရိုက်ယူကာ သိမ်းထားခြင်း ဖြစ်သည်။
ဒါက Hive Blogger တဦး၏ အမူအကျင့်တခုသာ ဖြစ်သည်။

@golden.future

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
8 Comments
Ecency