Entry for Shadow Hunters Contest SMASh

Hello.

A few days ago, when I arrived in Yangon, I visited and pilgrimed Shwedagon Pagoda.

While I was going around the pagoda on pilgrimage, I saw a palm tree in the pagoda compound.
It was amazing to see a palm tree inside the mighty historical pagoda complex of Yangon, Myanmar's largest city.

I'm a regular Shadow Hunters Contest SMASh post in the Shadow Hunters Community, so I saw the shadow of the palm tree and took a photo.
In the rural area where I live, palm trees are abundant, and pictures of palm trees are shown.
I began to think that the palm trees were beneficial.

Burmese language,

မင်္ဂလာပါ။

လွန်ခဲ့သောရက်တွေက ရန်ကုန်မြို့သို့ ရောက်တော့ ရွှေတိဂုံစေတီတော် ဘုရားဖူးခဲ့ပါသည်။

ဘုရားဖူးရင်း စေတီတော်ကို ဝိုင်းပတ်ကာ သွားစဉ် ဘုရားပရဝုဏ်ထဲမှာ ထန်းပင် ကို တွေ့မြင်ခဲ့ရပါသည်။
မြန်မာနိုင်ငံ၏ အကြီးဆုံးမြို့တော် ရန်ကုန် ၏ တန်ခိုးကြီး သမိုင်းဝင်စေတီတော် ပရဝုဏ်အတွင်း၌ ထန်းပင်ကို မြင်ခဲ့ရသည်မှာ အံ့ဩစရာကောင်းပါသည်။

ကျွန်တော်က Shadow Hunters Community ၌ Shadow Hunters Contest SMASh post တင်လေ့ရှိသူဖြစ်သောကြောင့် ထန်းပင်၏ အရိပ်ကို တွေ့မြင်ရတော့ ဓာတ်ပုံရိုက်ယူဖြစ်ခဲ့တာပါပဲ။
ကျွန်တော် နေထိုင်ရာ ကျေးလက်ဒေသမှာ ထန်းပင်တွေ ပေါများလို့ ထန်းပင်ပုံတွေ ဖော်ပြဖြစ်နေတာကို မြို့ပြရောက်တော့လည်း ထန်းပင် နှင့် ၎င်း၏ အရိပ်ကို တွေ့မြင်ခဲ့ရပြန်ပါတယ်။
ကျွန်တော်သည် ထန်းပင်တွေနှင့်အကျိုးပေးသည်ဟု ထင်မိပါတော့သည်။

@golden.future

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
16 Comments
Ecency