My Entry For Shadow Hunters/SMASh Contest -Round 301

Hello #everyone, have a good day 😊

အားလုံးပဲ မင်္ဂလာပါ။ ကောင်းသောနေ့လေးပါ။


I like the birds. Most birds. I don't like some birds. For example, I don't like birds like vultures. Although I love birds, photographing them is not easy. It's inconvenient because I have to take photos with my phone. Friends, do you like birds?

ငှက်ကလေးတွေကို ကျွန်တော်သဘောကျတယ်။ ငှက်အများစုကိုပေါ့။ အချို့ငှက်တွေကိုတော့ သဘောမကျမိဘူးပေါ့။ ဥပမာပြောရရင် လင်းတလိုငှက်တွေကို သဘောမကျမိဘူးပေါ့။ ငှက်တွေကို သဘောကျပေမယ့်လည်း သူတို့ကို ဓာတ်ပုံရိုက်ယူဖို့ကတော့ မလွယ်ကူပါဘူး။ ဖုန်းနဲ့ဓာတ်ပုံရိုက်ရတာဖြစ်လို့ အဆင်မပြေဘူး‌။ မိတ်ဆွေတို့ရော ငှက်တွေကို သဘောကျလား?



These birds are pigeons, so they were easy to photograph. Pigeons are probably the most familiar birds to humans. There are birds born in other houses, but not as many pigeons. Pigeons are the closest to people.

ဒီငှက်တွေကတော့ ခိုငှက်တွေပဲဖြစ်လို့ အလွယ်တကူ ဓာတ်ပုံရိုက်ယူနိုင်ခဲ့တာပါ။ ခိုငှက်တွေကတော့ လူနဲ့ အများဆုံးရင်းနှီးတဲ့ ငှက်တွေပဲဖြစ်ပါလိမ့်မယ်။ အခြားအိမ်မှာ မွေးထားတဲ့ငှက်တွေရှိနိုက်ပေမယ့် ခိုငှက်တွေလောက် မများပါဘူး။ ခိုငှက်တွေကလူတွေနဲ့အရင်းနှီးဆုံးဖြစ်နေကြပါတယ်။



.______

A few days ago, while shopping, I saw a group of pigeons eating on the street. I stopped for a while and took a photo. At this time, a motorbike drove by and pigeon was startled, and some pigeons suddenly flew away. This picture was included in the photo I took.

လွန်ခဲ့တဲ့ရက်အနည်းငယ်က ဈေးသွားဝယ်ရင်း လမ်းမှာ ခိုငှက်တွေ အုပ်စုလိုက် အစာစားနေကြတာကိုတွေ့တယ်။ ခဏရပ်ပြီး ဓာတ်ပုံရိုက်ယူလိုက်တယ်။ ဒီအချိန်မှာ ဆိုက်ကယ်တစ်စီးဖြတ်မောင်းသွားတဲ့အတွက် လန့်ပြီးတော့ ခိုငှက်အချို့ ရုတ်တရက် ပျံတယ်။ ဒီပုံက ကျွန်တော်ရိုက်တဲ့ ဓာတ်ပုံထဲပါလာခဲ့တယ်။




The photo below is my entry photo for this week's SMASh Contest Round 301.

SMASh Contest Round 301 အတွက် ကျွန်တော်ရဲ့ပြိုင်ပွဲဝင် ဓာတ်ပုံကို အောက်မှာ ဖော်ပြထားပါတယ်။




Thank you all.

အားလုံးကို ကျေးဇူတင်ပါတယ်။


@ansoe


H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
15 Comments
Ecency