My Entry For Shadow Hunters/SMASh Contest -Round 297

Hello #everyone, have a good day 😊

အားလုံးပဲ မင်္ဂလာပါ။ ကောင်းသောနေ့လေးပါ။



This morning, I went out for a walk to have breakfast at a local tea shop. I met some friends at a tea shop and talked about business, I was social and had fun talking freely.

ဒီနေ့မနက်မှာ လက်ဖက်ရည်ဆိုင်မှာ မနက်စာစားဖို့အတွက် လမ်းလျှောက်ပြီးထွက်လာခဲ့တယ်။ လက်ဖက်ရည်ဆိုင်မှာ သူငယ်ချင်းအချို့နဲ့တွေ့ပြီး စီးပွားရေး၊ လူမှုရေး နဲ့ အတူ ရယ်မောစရာ စကားတွေကို လွတ်လွတ်လပ်လပ်ပြောဆိုခဲ့တယ်။



I go to the tea shop every day, but I don't meet my friends. Since we haven't seen each other, we sat and talked for about half an hour. When I left the tea shop, I saw a little cat sitting in the sun to get warm.

ကျွန်တော်က လက်ဖက်ရည်ဆိုင်နေ့တိုင်းရောက်ပေမယ့် သူငယ်ချင်းတွေနဲ့ မဆုံဖြစ်ဘူး။ မတွေ့ဖြစ်တာကြပြီဖြစ်လို့ စကားထိုင်ပြောနေတာ နာရီဝက်လောက်ကြာသွားတယ်။ လက်ဖက်ရည်ဆိုင်ကနေပြန်ထွက်တော့ ကြောင်လေးတစ်ကောင် နေ‌ရောင်ခြည်ကို အနွေးဓာတ်ရဖို့ ထိုင်နေတာ တွေ့ရတယ်။



The color of the cat's fur is gray, which is rare to see, so I took pictures. I've seen black ones, but I've never seen a gray cat. So I took a photo as a souvenir, but after looking back at the photos, I decided to use it as a competition photo in Shadow Hunter.

ကြောင်ရဲ့အရောင်က မြင်တွေ့ဖို့ ရှားပါးတဲ့ မီးခိုးရောင်ဖြစ်နေတော့ ဓာတ်ပုံတွေရိုက်ယူခဲ့လိုက်တယ်။ ကျွန်တော်က အမည်းရောင်တွေကို မြင်ဖူးပေမယ့် မီးခိုးရောင်ကြောင်ကို မမြင်ဖူးဘူး။ ဒါ့ကြောင့် အမှတ်တရအနေနဲ့ ဓာတ်ပုံရိုက်ယူလိုက်တာဖြစ်ပေမယ့် ဓာတ်ပုံတွေကိုပြန်ကြည့်တော့ Shadow Hunter မှာ ပြိုင်ပွဲဝင်ဓာတ်ပုံအဖြစ် အသုံးပြုဖို့ ဆုံးဖြတ်လိုက်ပါတယ်။




I have never seen such a gray cat all over the body. The cat licks its fur and plays with it. It looked good and I continued to take pictures while sitting. I think I would say the shadow of a gray cat.

ကျွန်တော့်အနေနဲ့ အခုလို တစ်ကိုယ်လုံးမီးခိုးရောင် ကြောင်ကိုမမြင်ဖူးပဲ အကွက်ကြားများနဲ့ပဲမြင်ဖူးပါတယ်။ ကြောင်က သူ့ရဲ့အမွှေးတွေကို လျှာနဲ့ လျှက်ပြီးဆော့ကစားနေပါတယ်။ ကြည့်လို့ကောင်းတာနဲ့ ထိုင်ကြည့်ရင်း ဓာတ်ပုံဆက်ရိုက်လိုက်ပါသေးတယ်။ မီးခိုးရောင်ကြောင်တစ်ကောင်ရဲ့ အရိပ်လို့ပြောရမယ်ထင်တယ်။




The photo below is my entry photo for this week's SMASh Contest Round 297.

SMASh Contest Round 297 အတွက် ကျွန်တော်ရဲ့ပြိုင်ပွဲဝင် ဓာတ်ပုံကို အောက်မှာ ဖော်ပြထားပါတယ်။



Thank you all.


@ansoe


H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
11 Comments
Ecency