My Entry For Reflection Hunters Contest Round 143

Hello everyone. Have a nice day.

အားလုံးသော မိတ်ဆွေအပေါင်း မင်္ဂလာပါ။ ကောင်းသောနေ့လေးကို ပိုင်ဆိုင်နိုင်ကြပါစေ။


There are no photos for the Reflection Huters Contest. I've been imagining it and taking pictures, but I haven't put it into practice. While sitting in the shop, I was taking pictures in my mind, but in reality, there were no pictures of the contestants. As I sat down, I could see the food stall on the other side of the road.

Reflection Huters Contest အတွက် ဓာတ်ပုံမရှိဘူး။ စိတ်ကူးနဲ့ပုံဖော်ပြီး ဓာတ်ပုံရိုက်ကြည့်နေပေမယ့် လက်တွေ့အကောင်အထည်မဖော်ဖြစ်ဘူး။ ဆိုင်ထဲမှာထိုင်ရင်း စိတ်ထဲမှာ ဓာတ်ပုံရိုက်နေတာ ပုံအတော်များနေပေမယ့် လက်တွေ့မှာတော့ ပြိုင်ပွဲဝင်ဓာတ်ပုံ တစ်ပုံမှ မရှိသေးဘူး။ ထိုင်နေရင်းနဲ့ လမ်းရဲ့အခြားတစ်ဖက် အစားအသောက်ဆိုင်ကို မြင်နေရတယ်။



Sitting at a restaurant on the other side of the street, I saw the image of the girls eating on the glass counter of the shop. So I stopped taking pictures in my imagination and started taking real pictures.

လမ်းရဲ့အခြားတစ်ဖက် စားသောက်စရာဆိုင်မှာ ထိုင်ပြီး အစားအသောက်စားနေတဲ့ မိန်းကလေးတွေရဲ့ပုံရိပ်ကို ဆိုင်ရဲ့မှန်ကောင်တာမှာ မြင်လိုက်ရတယ်။ ဒီတော့ စိတ်ကူးထဲမှာ ဓာတ်ပုံရိုက်နေတာကိုရပ်လိုက်ပြီးတော့ လက်တွေ့ဓာတ်ပုံရိုက်ယူလိုက်ပါတယ်။




This week's entry photo is the reflection on the mirror counter. The image of the people sitting on the other side of the road can be seen in the mirror.

ဒီတစ်ပတ်အတွက်ပြိုင်ပွဲဝင်ဓာတ်ပုံက မှန်ကောင်တာမှာရောင်ပြန်ဟပ်နေတာလေးဖြစ်ပါတယ်။ လမ်းရဲ့အခြားတစ်ဖက်မှာ ထိုင်နေတဲ့သူတွေရဲ့ပုံရိပ်ကို မှန်ကောင်မှာမြင်ရပါတယ်။




The photo below is my entry photo for this week's Reflection Hunters Contest Round 143.

Reflection Huter Contest Round 143 အတွက် ကျွန်တော်ရဲ့ပြိုင်ပွဲဝင် ဓာတ်ပုံကို အောက်မှာ ဖော်ပြထားပါတယ်။



With all due respect -

အားလုံးကို လေးစားလျှက် -


@ansoe


H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
5 Comments
Ecency