My Entry For Reflection Hunters Contest Round 169

Hello everyone. Have a nice day.

အားလုံးသော မိတ်ဆွေအပေါင်း မင်္ဂလာပါ။ ကောင်းသောနေ့လေးကို ပိုင်ဆိုင်နိုင်ကြပါစေ။


It's raining a little these days. The sky is often full of clouds. I got an idea when it started to rain, so I took a photo. You can see some cars parked on the road and some cars and motorbikes traveling on the road. Still not enough photos to like. But I want to enter the competition, so I just uploaded these photos. In the future, I would like to take these photos and get better reflective photos.

အခုရက်ပိုင်းမှာ မိုးအနည်းငယ်ရွာနေပါတယ်။ ကောင်းကင်မှာ တိမ်တိုက်တွေနဲ့ပြည့်နေတတ်ပါတယ်။ မိုးရွာပြီးစအချိန် စိတ်ကူးတစ်ခုရလို့ ‌ဓာတ်ပုံရိုက်ဖြစ်တယ်။ လမ်းပေါ်မှာ ရပ်ထားတဲ့ကား နဲ့ လမ်းပေါ်မှာ သွားလာနေကြတဲ့ ကား ဆိုင်ကယ်အချို့ကို မြင်ရပါတယ်။ သဘောကျလောက်တဲ့ ဓာတ်ပုံ‌တွေတော့မဟုတ်‌သေးဘူး။ ဒါပေမယ့်လည်း ပြိုင်ပွဲဝင်ချင်လို့ ရှိတဲ့ဓာတ်ပုံပဲ တင်လိုက်ပါတယ်။ နောင်တချိန်မှာတော့ ဒီဓာတ်ပုံတွေခက် ပိုပြီးလှပတဲ့ ရောင်ပြန်ဓာတ်ပုံကောင်းတွေရအောင် ရိုက်ချင်ပါသေးတယ်။



The reflection of the car and motorcycle in the photo is the smartphone screen. I still need to weigh it accurately, so I didn't get a clear reflected image. I took the photo with two smartphones in my hand, so I didn't get a good stable photo. It's because I have to keep the phone from slipping out of my hand.

ဓာတ်ပုံထဲမှာ ကား ဆိုင်ကယ်တွေ ရောင်ပြန်ဟပ်နေတာက စမတ်ဖုန်းစခရင်ဖြစ်ပါတယ်။ တိကျသေချာအောင် ချိန်ဆဖို့ လိုနေသေးတဲ့အတွက် ပီပြင်တဲ့ ရောင်ပြန်ဟပ်နေတဲ့ပုံကို မရပါဘူး။ လက်ပေါ်မှာ စမတ်ဖုန်းနှစ်လုံးကို ချိန်ဆပြီး ဓာတ်ပုံရိုက်တာဖြစ်တဲ့အတွက် တည်ငြိမ်တဲ့ဓာတ်ပုံကောင်းမရခဲ့ပါဘူး။ လက်ကနေ ဖုန်းလွတ်မကျအောင်ထိန်းနေရတဲ့အတွက်လည်းဖြစ်ပါတယ်။



The photo below is my entry photo for this week's Reflection Hunters Contest Round 169.

Reflection Huter Contest Round 169 အတွက် ကျွန်တော်ရဲ့ပြိုင်ပွဲဝင် ဓာတ်ပုံကို အောက်မှာ ဖော်ပြထားပါတယ်။



With all due respect -

အားလုံးကို လေးစားလျှက် -


@ansoe


H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
8 Comments
Ecency