RE: Hive, Steem, Twitter, Facebook

Видно крик душі, співчуваю. Але це масове тегання лише вам зашкодить, на мою думку. А так я вас добре розумію, сам був у схожій ситуації через, коли мінусували мої пости (і дружини також). Ми набагато довше були відсутні тоді ще на стіміті, потім у хайві. Я пробував розвивати інший акаунт,не надто вдало, але повернувся до старого, як тільки вдалося домовитися про "помилування". Відтоді більше не грішу, ділов то - дати посилання, якщо береш звідкілясь шматки тексту. Я думаю, що вам також варто домовитись, пообіцяти, наприклад, постити лише оригінальний і унікальний контент. Воювати, гадаю, марно і апелювати до абстрактної більшості, децентралізація як-не-як, лише до "індюків", як ви їх назвали, я гадаю.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
9 Comments
Ecency